TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lakkere Lister

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #130774  av Trial

Jeg vurderer å få lakkert listene mine i en annen farge enn de er nå,for å "fiffe" opp utseendet på bilen litt.. :wink: Men vet ikke helt hvilken farge jeg vil ha.. Vet bare at jeg ihvertfall ikke vil ha samme farge som bilen.. Forslag mottas med takk! Vurderer hvit,men da må jo felgene også være hvite.. 8) Slenger med et bilde hvis noen får lyst å photoshoppe litt.. :)
Vedlegg
DSC00168.JPG
DSC00168.JPG (139.18 kiB) Vist 467 ganger

#130785  av celicat23

Forslag? Samme farge som bilen.

#130788  av mr_2

celicat23 skrev:Forslag? Samme farge som bilen.
Enig..

#130789  av Master

enig

#130799  av FireFox

samme som bilen ja :)

off, noen som var på streetmeetet i Drammen som så den blå mr2èn med gule lister?!? ÆSJ! sier jeg bare

#130807  av Magne

Samme farge som bilen ja... helst!

#130811  av Trial

Har sett en som hadde samme farge som bilen,men syns at linjene på bilen ikke ble like bra framhevet som når de er en annen farge...

#130863  av Kjelliken

8) errr SAMME FAR_GE SOM BILEN det er jo bare sååå innlysende når en har lest stemmene her inne heheh.. og den bilen trenger ingen annen farge for og fremmheve formene.. hadde det vært min hadde det blitt samme farge som bilen. :wink:

#130866  av sexten

Her ser du hvordan bilen blir seendes ut om du lakker listen i samme farge som bilen iallfall, synes det ble ganske bra jeg:)
Den bakerste listen er ikke lakkert..

Bilde

#130895  av Trial

Skal innrømme at det ble pent på den bilen der,ihvertfall.. Det var faktisk en JÆVLA pen bil... :wink:

#130901  av TheStig

traktor

#130909  av BrennaRacing

FireFox skrev:samme som bilen ja :)

off, noen som var på streetmeetet i Drammen som så den blå mr2èn med gule lister?!? ÆSJ! sier jeg bare
Åhhhh...Fy faen...Den så ikke helt fin ut nei...Skjønner ikke hvorfor folk gjør sånt med bilene sine...

Så forresten bilen din der å...Nais bil, å skikkelig pen lakk :D

Gå for røde lister du Trial :)

#130910  av TheStig

jeg ville vurdert å lakke kanalene nede og beholdt dørlistene på midten sort..

#130913  av BrennaRacing

Det tror jeg hadde vært pent ja...

Men hvor lett er det å lakke de listene a?? det er jo hard gummi, er det ikke det??

Hvis du skal forandre farge på listene så er det vel lettere å dra på Toyota å kjøpe nye rød lister, men det KOSTER :(

#130920  av GT_rider

lakke listene i samme farge som bilen.