TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Crouching Corolla 20v Black Top

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#130759  av doffy

noe sier meg at du kommer til å bruke 3 ganger så mye bensin med den der i forhold til carlozen de to første mnd :P

#130760  av celicat23

Ok, takker for info'n. Gleder meg til å se mer. Gøy prosjekt det her. Er ikke alt for mange slike corolla'r som går bra akkurat :) Regner med du holder oss oppdatert? :)

#130765  av Kjelliken

8) Vel Doffy skal vel litt til og bruke mer enn dan da lol..

Jada oppdateringer vil jo komme etterhvert..

Fant bilder av en Silvertopp og gass spjeldene der som du kan si er ganske identiske til Black Toppen
Vedlegg
Silver Top innsug likt til Black Top
Silver Top innsug likt til Black Top
4age20v_1.jpg (31.02 kiB) Vist 3064 ganger

#130773  av Amund

Fin bil de der kjell. Morsom motor også, vanvittigt turtall, og gøy girkasse. MEN, alt sammen er i feil bil! :wink:

#130776  av ToyRacing

En i nærheten her driver på turbo mate en 20V silvertop, i samme type Corolla som deg :D

#130861  av Kjelliken

ToyRacing skrev:En i nærheten her driver på turbo mate en 20V silvertop, i samme type Corolla som deg :D

8) det der hørtes jo kanon artig ut da. Men jeg vil ha denne NA tune for jeg vil ha hissig NA lyd i denne bilen...

Og ja Amund kommer nok til og få høre den der i lang lang lang tid fremmover fra deg og noen til her inne.. vet at den skulle vært i starletten.... men gjort er gjort og jeg er fornøyd og det er det som er viktigst for meg.. som du har skjønt er jeg litt ego akkurat der og ikke tenker på hva du syntes Amund lol.... :twisted:

#131001  av Amund

Kjelliken skrev:
ToyRacing skrev:En i nærheten her driver på turbo mate en 20V silvertop, i samme type Corolla som deg :D

8) det der hørtes jo kanon artig ut da. Men jeg vil ha denne NA tune for jeg vil ha hissig NA lyd i denne bilen...

Og ja Amund kommer nok til og få høre den der i lang lang lang tid fremmover fra deg og noen til her inne.. vet at den skulle vært i starletten.... men gjort er gjort og jeg er fornøyd og det er det som er viktigst for meg.. som du har skjønt er jeg litt ego akkurat der og ikke tenker på hva du syntes Amund lol.... :twisted:
Du skal få høre de i laaaaaaang laaaaang tid ja :wink:

Streit nok i grunn, at du gjer so du vil altså. så lenge de blir som eg sier! :roll:

#131027  av Kjelliken

lasserj skrev:mens du er i gang med tuningen fåreslår jeg dette: :P TTE Stabilizer Kit
http://www.tte.de/tuning/website/comple ... ernal.html
8) er nok noe og tenke på det der.. kjøre egenskaper er jo det som er viktigst når det kommer til runde tider. :wink:

#131099  av sigheri

Hva kostet frontcutet? Skulle hatt en slik motor i gammel rollaen.....

#135909  av skody

Lurer på om ikke Egon tala på rundt 18K DKK. Iaffall for en ganske ny en. Fant makan hos http://www.japparts.com.au til 12,5-15K NOK, men spørs hva frakten kommer på. Jeg dro til Egon med egen bil, og det kom på et par tusen med sommertilbud på ferja og litt diesel. Kosta kr 6 per liter i Danmark sommern 2004.

Kjellik: Hvor mye veier skuta di? Og åssen fungerer motoren i så tung bil?Var sånn motor jeg lengtet etter til min 790kg tunge KE20 ama. Må du tukte og jage for å få noe ut av den? :)

#136037  av Kjelliken

:D neida det er relativt grei respons i maskinen allerede ved lavere turtall og allerede ved 3500 omin så begynner ting og skje.
Og det er i en bil som veier 1070 kg
SÃ¥ med ca 300 kilo lettere bil vil nok denne responsen bli betydelig bedre.
men sant skal sies den tar helt av ved 7000 o min og opp til 8200 o min
det er liksom der den liker seg best virker det som.

Morro maskin det skal være sikkert. :wink:

#136062  av cs2451

sikkert deilig lyd på det turtallet:D

#136066  av mr.veilsidewankel

feeett!! :twisted:
du har sikkert sett inital d,
bygg den som en highrev motor,
dra den til 11k ;)
hehe

#136116  av Kjelliken

8) får begynne med 9400 så tar vi det videre ved en senere anledning... :wink: