TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japsetreff 2005 pÃ¥ Rudskogen 21 August!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#128127  av uLL_soKKen!

hehehe, se der ja... ;) enderlig slo den andre hjerne halvdelen inn og :D

#128130  av jsun

uLL_soKKen! skrev:hehehe, se der ja... ;) enderlig slo den andre hjerne halvdelen inn og :D
He he.. tar litt tid i blant 8) Fuel cut tror jeg :wink:

#128134  av uLL_soKKen!

mhm..
Er mange som tror ullsokken nicket er en gutt (de fleste faktisk).. så egentlig bryr jeg meg ikke ;)

Men nå har jeg ikke tid til å bedrive mer forum-horing, snakkes vell... kansje i drammen om jeg kommer meg ditt, noe jeg sikkert fikser :D

#128135  av jsun

uLL_soKKen! skrev:mhm..
Er mange som tror ullsokken nicket er en gutt (de fleste faktisk).. så egentlig bryr jeg meg ikke ;)

Men nå har jeg ikke tid til å bedrive mer forum-horing, snakkes vell... kansje i drammen om jeg kommer meg ditt, noe jeg sikkert fikser :D
Skal ikke se bort fra det nei! Tar nok en liten tur nedom, så trenger du "ride" Skriv til : jonsund@broadpark.no

#128169  av mk1 black limited

Hmf. Firstmile fant det for godt å la linjen min være nede hele helgen + mandag, så linkene under har vært utilgjengelige. Men nå er de oppe igjen, i tilfelle noen lurte. :-)
mk1 black limited skrev:Her er en lang video (23 minutter) fra dette flotte treffet, alt er filmet fra min '87 MR2 med et bulletkamera i grillen. Fanget på filmen er bl.a. diverse 200SX, Impreza, Civic, MR2, Prelude, Celica, Miata/MX5 m.m.

Last ned en DivX-versjon her (best kvalitet, 155MB)
Last ned en WMV-versjon her (99 MB)

#128194  av Magne

mk1 black limited skrev:Hmf. Firstmile fant det for godt å la linjen min være nede hele helgen + mandag, så linkene under har vært utilgjengelige. Men nå er de oppe igjen, i tilfelle noen lurte. :-)
mk1 black limited skrev:Her er en lang video (23 minutter) fra dette flotte treffet, alt er filmet fra min '87 MR2 med et bulletkamera i grillen. Fanget på filmen er bl.a. diverse 200SX, Impreza, Civic, MR2, Prelude, Celica, Miata/MX5 m.m.

Last ned en DivX-versjon her (best kvalitet, 155MB)
Last ned en WMV-versjon her (99 MB)
Jeg har sett filmen nå!
Morsom kameraplassering.. jeg syns det blei litt rare farger nederst på videoen?...
Kjempe gøy å se det lille jeg fikk se av bilen min! Spes nedbremsinga på slutten av langsletta.... DU LER DU! hørte det... hehe.. Var ikke eneste gangen jeg bremsa litt for hardt... :twisted:

#128245  av mk1 black limited

Fargene er p.g.a. billig bulletkamera...:-)

Kan ikke huske at jeg lo, kanskje det var Anders (som satt på)? Eller kanskje det var meg likevel... :twisted:

#128801  av 300ZX

Har du film av en gammel laurel også?

#129160  av mk1 black limited

Beklager, det som ligger ute er alt jeg har.

#129243  av 300ZX

Redigerte du live da? :lol: :lol:

#131020  av mk1 black limited

Jepp, ratta og redigerte! ;-) Neida, men det som er lagt ut er det jeg har av andre biler som er nære nok til å være identifisérbare. ;-)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8