TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fjerning av insektsrester

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#131140  av lasserj

sant nokk, min har ikke

#131156  av CelicaGT

Er jo avhengig av kor hardt ein trykker :-)
Ser jo mange nesten nye biler som har vært i børste vask fulle av små striper på taket etter børstane. Hjelp ikkje å rense vekk heller.

#131175  av lasserj

jo vakeriper fra børstevask er ikke no prob og rubbe vekk :D

#131360  av KK-ma70

CelicaGT skrev:Er jo avhengig av kor hardt ein trykker :-)
Ser jo mange nesten nye biler som har vært i børste vask fulle av små striper på taket etter børstane.
Men dette er folk som ikke bryr seg noe spessielt om bilene sine eller ikke vet bedre. Har aldri vasket med børster og kommer heller ikke til å gjøre det... Synes det er artig å vaske bil, er liksom litt av gleden med å ha bil også.

#131418  av CelicaGT

KK-ma70 skrev:
CelicaGT skrev:Er jo avhengig av kor hardt ein trykker :-)
Ser jo mange nesten nye biler som har vært i børste vask fulle av små striper på taket etter børstane.
Men dette er folk som ikke bryr seg noe spessielt om bilene sine eller ikke vet bedre. Har aldri vasket med børster og kommer heller ikke til å gjøre det... Synes det er artig å vaske bil, er liksom litt av gleden med å ha bil også.
HAr aldri vaska i børste vask eg heller, og kjefter på alle eg kjenner som gjer det :-)

#131421  av CelicaGT

lasserj skrev:jo vakeriper fra børstevask er ikke no prob og rubbe vekk :D
Da skal du prøve å "rubbe" ein bil i det lyset som er på jobben. (ser alle striper)
Vaskestripene viser ikkje ute i vanlig dagslys etter "rubbing" men når sola skiner ser ein dei.

#131625  av lasserj

vist det vises vaskeriper etter bubbing, har ikke rubberen jobben sin godt nokk!