TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyota/japsetreff onsdag 14.september kl 20.00 ved Kanalen.

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #129443  av chris

Hva mener dere, trøndere. Vi (den harde kjerne) møtes jo hele tiden, men skal vi ikke prøve å samles litt fler, og kanskje få med oss de som har kommet til i ettertid, nye medlemmer, tilflyttende, osv.. og ordne et lite treff?

På tide nå.. høsten er her, vinteren kommer snart.
Sist redigert av chris den 08 sep 2005 11:59, redigert 1 gang totalt.

#129478  av Zepticon

Kjempetiltak! Blir så utrolig mye lettere for oss nyinnflytta å komme inn i miljøet på den måten! Eneste ts-ogn folka jeg har prata med så langt er chris og @lpher, men det er bare fordi de jobber på Bilradiospes, og at de derfor er "lette" å få tak i! :D

Har jo sett en del Yotaer og Lexuser siden jeg kom hit, men hadde vært greit og vite hvem som kjøre hva, og i tillegg bli litt mer kjennt med folk som har samme lidenskap :lol:

#129553  av @lpher

Just tell me when and where to park! :D

#129637  av chris

Noen forslag til dato og tidspunkt da? Kan jo like gjerne være på en ukedag.. sånn litt utpå kvelden :)

#129731  av Zepticon

For min del passer det så lenge det er på ettermiddagen og ikke på torsdag den 8.:lol:

Regner med det blir muligheter for å sitte på noen turer også da 8)

#129815  av Zepticon

Passer for meg da :D
Tid og sted?

#130037  av chris

Da skjærer jeg bare gjennom og sier Onsdag 14.september kl 20.00 ved Kanalen.. nederst i Nordre gate.

Spread the word til alle som har japs :D

#130290  av Zepticon

hadde du orka å mekke et sånnt Gulesider kart? Er nada kjennt i byen :roll:

#130293  av chris

Zepticon skrev:hadde du orka å mekke et sånnt Gulesider kart? Er nada kjennt i byen :roll:
Vet du hvor utestedet Rio er? eller Downtown? Harveys? Eller kanskje Byhaven kjøpesenter? Gågata?

Det er nedenfor Gågata i Trondheim (Nordre), helt nederst mot elva. Rett over gata for de tre overnevte utestedene. Utestedet Tiger Tiger ligger også rett ved.

Men ok da.. her har du linken.. pila viser utestedet Downtown: http://www.gulesider.no/gsi/map.do?mode ... search.y=4

Nordre gate fortsetter helt ned mot elva.. der skal vi møtes ;)

#130572  av lasserj

hmm... treff i nabolaget mitt! kommer plutselig.

#130582  av chris

lasserj skrev:hmm... treff i nabolaget mitt! kommer plutselig.
Flott :D

#131142  av lasserj

ja hvorden blir det? bare oss 3?

#131269  av lonestar

Må nesten ta meg en tur jeg også for å se på redskapene deres :shock:

#131271  av sindrejl

blir litt vanskelig, har ikke bil og skal jobbe til 20.00 :(