TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Utstillingsplasser Gatebil Rudskogen 16-18/9-05

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#131038  av Neemi

Jostein skrev:meg og Amund kommer,er ikke helt bestemt om Avensisen til mor skal stilles ut enda :roll: :lol:
Jo det synes jeg så jeg setter deg opp just in case ;)

#131117  av SuperZite

Hei

Er det plass til en liten mr2 mk1 til eller?

Robin Ã…dahl MR2 MK1

Skal ha med meg en camping bil, men den får jeg vel finne en annen plass til, må jo ha en plass å sove. hehehe

#131173  av Neemi

SuperZite skrev:Hei

Er det plass til en liten mr2 mk1 til eller?

Robin Ã…dahl MR2 MK1

Skal ha med meg en camping bil, men den får jeg vel finne en annen plass til, må jo ha en plass å sove. hehehe
Har notert deg ;)
Faktisk litt usikker på hvordan de gjør det med camping nå, men jeg antar at alle campingvogner/-biler o.l. blir henvist på parkeringen før du kommer til gocarten.
Hørt rykter om at det ikke blir noen partycamp nå så.

#131276  av 2r-e-rik

jeg må jobbe på fradag... men hvordan er det å komme inn på ettermidagen??? mister jeg plassen min???

#131293  av DannyBoy

Hvor er det utstillingsplassen vil være? Go-cart banen?

Og hvordan vil det bli i forhold til at andre "stjeler" plassene våres,vil det være noen vakter som er oppmerksomme på dette?

#131342  av jsun

Tar en tur ned på lørdag jeg, men bare for dagen, og trenger ingen plass inne, hvis det ikke lar seg ordne for noen timer uten kø da :wink:
Har plass i "Xenon" sin 200SX for noen runder på banen 8)
Vedlegg
Kenneth.jpg
Kenneth.jpg (4.55 kiB) Vist 1991 ganger

#131368  av Neemi

2r-e-rik skrev:jeg må jobbe på fradag... men hvordan er det å komme inn på ettermidagen??? mister jeg plassen min???
Det går helt fint.....bare du kommer før portene stenger klokken ni ;)

#131370  av Neemi

DannyBoy skrev:Hvor er det utstillingsplassen vil være? Go-cart banen?

Og hvordan vil det bli i forhold til at andre "stjeler" plassene våres,vil det være noen vakter som er oppmerksomme på dette?
Utstillingen er på go-cartbanen ja.
Gatebil-ledelsen fikk en del reaksjoner på "stjeling av plasser" og det at folk ikke fikk komme inn selvom det ikke var fullt så ifølge de selv skal dette skjerpes inn og følges bedre opp denne gangen.
Men det er også en forutsetning at vi bruker alle plassene våre.
Om en klubb har mange ledige plasser utpå lørdagen og en annen klubb har altfor få, så vil man måtte gi fra seg til andre klubber.

#131372  av Neemi

jsun skrev:Tar en tur ned på lørdag jeg, men bare for dagen, og trenger ingen plass inne, hvis det ikke lar seg ordne for noen timer uten kø da :wink:
Greit jeg er liten og søt altså, men Tingeling med tryllestaven er jeg desverre ikke ;)
Kommer du innom og det er ledige plasser så er det bare å parkere.

#131381  av jsun

Neemi skrev:
jsun skrev:Tar en tur ned på lørdag jeg, men bare for dagen, og trenger ingen plass inne, hvis det ikke lar seg ordne for noen timer uten kø da :wink:
Greit jeg er liten og søt altså, men Tingeling med tryllestaven er jeg desverre ikke ;)
Kommer du innom og det er ledige plasser så er det bare å parkere.
Høres bra ut "Neemi" :D
Jeg er der nok i 10:15-30 tiden på lørdag, så vi får se hvor stor trafikken er!!!

#131432  av lexusmann

Nå frista det litt også når jeg ser alle som skal være med, Neemi....men fikk jo litt stereo i dag også..fikk litt lyst til å montere det inn..er sub og forsterker fra JBL som jeg kjøpt hos @lpher & co..så veldig bra ut...

Hva er det som skal skje egentlig? Har ikke vært på Rudskogen før, jeg...Burde vel truffet en av dere på veien også hvis jeg skal finne fram...

Nå skal jeg jobbe natt til fredag, så jeg må jo sove litt..

#131439  av alpinelexus

Plass til en lexus is 200? tenkte til og kjøre ut i morgen midt på dagen og la den stå der hele helgen! Takk for at hjalp meg i sommer neemi!

#131449  av Turbotrille

Da er det bare 2.5 timer til vi reiser... :D

#131451  av Neemi

lexusmann skrev:Nå frista det litt også når jeg ser alle som skal være med, Neemi....men fikk jo litt stereo i dag også..fikk litt lyst til å montere det inn..er sub og forsterker fra JBL som jeg kjøpt hos @lpher & co..så veldig bra ut...

Hva er det som skal skje egentlig? Har ikke vært på Rudskogen før, jeg...Burde vel truffet en av dere på veien også hvis jeg skal finne fram...

Nå skal jeg jobbe natt til fredag, så jeg må jo sove litt..
Gatebil.no burde jo fortelle deg det meste ;)
Er banekjøring, utstilling, liv og røre og morro.

Synes du skal ta turen jeg :)

#131452  av Neemi

alpinelexus skrev:Plass til en lexus is 200? tenkte til og kjøre ut i morgen midt på dagen og la den stå der hele helgen! Takk for at hjalp meg i sommer neemi!
Bare hyggelig ;)

Har satt deg opp på plass jeg vet du.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8