TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• HKS eksos

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#128291  av Foe

Har lenge hatt lyst på samme anlegget, men har ikke kommet så langt som å bestille det enda.

Du får det helt sikkert fra MTTE.com de får tak i det meste.
Tror jeg fikk pris på det en gang, og det var vel på rundt 10.000,- uten levering,moms +++

#128299  av lasse

Heftig eksos det der!
Koster nok ei ukelønn pluss litt til ja...

#128355  av Blueman

det var det jeg frykta :? får bruke litt av feriepengen til neste år :D bare må ha det eksosanlegget 8)

#128372  av CelicaTurbo

tror det er denne eksosen Markus har på sin værsting MR2? Men, jeg mener også å huske at denne eksosen ikke lenger produseres av HKS, men ikke ta mitt ord som gospel på det ;)

#128375  av SMT

dette eff.anlegget går ikke annt og få tak i lengre.vist du ikke er heldig å finne det brukt.
men lykke til jeg har lett i snart et år på å finne det.og har ikke greid det.
ja det er som celicaturbo sier.markus har hatt et sånt et.
han har vist ikke det lenger.

men det prøv og gå på revision6.com og se på demmes eff.anlegg. det er helt likens og skal vist ha enda råere lyd og eff.henting :twisted:

#128389  av Blueman

Så jo rimelig heftig ut det eksosanlegget dær ja :D hvor mye tror du det vill koste meg færdi hjem i stua mi ? 8) Takk for alle svar :)

#130025  av SMT

jeg vill tippe at en plass mellom 8-12 tusen så har du det hjemme i stuen. :D

jeg blir mest sannsynelig å bestille det til sommeren.før i vinter trur jeg det blir bytting til 3gen-turbomotor,i stedet før min 1gen tubomotor.

men du må jo huske på at du kommer til og trenge en jdownpipe i også.

#130123  av Blueman

Jeg blir også og sette i en 3 gen turbo motor i vinter :D

Jeg så litt på dette eksosanlegget så rimelig flott ut det også :)
http://revision6.com/forms/Product.aspx?ID=311

#131480  av MR2turbo

var sånn eksos jeg hadde før på min, og den har gått ut av produksjon nå. om du kan finne noen er det kun overliggere på lager rundt om.