TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#131169  av Lilli

elino skrev:VÆÆÆÆæææ.......... :cry:

Jeg kan låve dere det har vært noen spennende dager her i huset..... Jeg har gått rastløs omkring, hatt søvnløse netter og vært super happy *nyforelsket følelse*. Jeg vet det høres sprøtt ut, men jeg håper jeg har noen likesinnede her inne som vet hvordan jeg har det.... eller?
Det hele startet før helga da jeg endelig fant en supra som jeg VILLE ha, men dagen før hadde selvfølgelig en "dude" vært innom. Selgeren hadde gitt han et par dager til å fikse finansieriengen på med deadline i går.....og dere kan tro jeg håpet og ba til høyere makter om at det IKKE skulle ordne seg for han (litt ego men men :roll: ) Jeg har voktet mailboksen som om jeg hadde betalt for det :D Sent i går kom mailen jeg ventet på, men nei gutten hadde fått lån og bilen skal leveres til helga, men skjedde det noe i mellomtiden skulle selgeren kontakte meg...men hallo hvor stor er sjangsen til det nå....Jeg må nok bare innse at den ikke blir min :cry:

Supra MKIV N/A vokser ikke på trær akkurat, men vi leter videre...... :D

Hilsen Elin som nesten hadde supra som konebil :twisted:
Jaaa dette er jo en kjent følelse....men en dag er den der.. :)

#131174  av Neemi

grimfer skrev:Neemi jobber overtid, med betalt middag, og koser seg skikkelig.

Jeg lurer litt på hva hun driver med som er så koselig?
Hehe......."date" med tollvesenets morsomme etterlysninger :P
Kjempespennende!

#131199  av TheStig

imponert.. fortsatt on-topic etter 91 sider

#131205  av celicat23

TheStig skrev:imponert.. fortsatt on-topic etter 91 sider
Er det ikke off topic? :)

#131215  av TheStig

celicat23 skrev:
TheStig skrev:imponert.. fortsatt on-topic etter 91 sider
Er det ikke off topic? :)
Nope.. on-topic :)

#131230  av celicat23

"Jeg gikk en tur på stien og søkte skogens ro. Da hørte jeg fra lien en gjøk som sa KO-KO."

Lurer på om de synger den på galehjem, eller om de syns det er støtende med all ko-ko'n.

#131234  av Hyperion

Dæsken, jeg trodde jeg var en super elsker, helt til jeg fant ut at kjerringa hadde astma!

:cry:

#131235  av DannyBoy

Noen som er drevne i poker her eller?

#131656  av kaimagne

Fantastisk! Jeg har bajset 1409 kilo i hele mitt liv! Det er mye mere enn hva bilen min veier! :shock:

http://www.bajs.no/kalkis.html

#131658  av chris

kaimagne skrev:Fantastisk! Jeg har bajset 1409 kilo i hele mitt liv! Det er mye mere enn hva bilen min veier! :shock:

http://www.bajs.no/kalkis.html
Bare 1241 kg på meg :P (men fortsatt mer enn bilen MIN veier)

#131665  av kaimagne

Hadde jeg vært født 29. mars 1980, hadde jeg driti like mye som bilen min veier... ;)
(dette kan bli en interessant retning på denne allerede syke tråden!)

#131699  av TEMIC

1776kg Puh! Noen bedre. Måtte hatt rimelig svær henger for å få med seg det. :shock: :shock:

#131700  av FireWalk

denne tråden slutter aldri å overaske meg :P :lol:

#131723  av celicat23

Har ikke vært på burger king på leeeeenge. Tok en tur i dag: Tørt brød, helt hvit rar ost som var smaksløs, ikke noe fyll på cheeseburger'n bortsett fra 2 dråper senep og 3 dråper ketchup...og 2 skiver agurk, som ingen spiser. Kom plutselig på hvorfor det er lenge siden jeg har vært der.

#131736  av angrykid

En god burger krever sin sylteagurk.. Det er nå min mening. :)

Har ikke hatt råd til å gjøre noen krumspring den siste mnd, så i går var jeg å kjøpte meg skillingsboller.. 3 stykker.. Dem var borte på under 5 minutter.. herlig måltid, og akk så mett. var bare å hive seg på soffan, sove tre timer, for så å stikke å spille basket i 2 timer etter det.

Stiv og støl i dag, men det var verdt det. :)
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 1168