TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Koni vs Bilstein vs coilovers

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#13024  av Christian

Har ikke satt av 18000kr til dempere jeg, så det blir ikke coilovers på meg i alle fall :)

#13153  av Christian

Satt og kikket litt på http://www.mr2faq.com, virker som om KYB AGX justerbare får mye skryt der.
Ren demper kommer på 640+frakt og mva.
Trenger innsatsen i tillegg da...

#13194  av erling

Lurer på om jeg så noen på 200sx-forumet som hadde fått seg KYB AGX engang. Kanskje de har noen synspunkt.. Var ihvertfall billig m/640,-

#13203  av CelicaTurbo

det er flere fra 200sx-ogn som har kjøpt seg KYB AGX til sine S13 og S14 ja, kjøpte dem fra coximports(.com?) og er vistnok meget fornøyde..

#13245  av Christian

Svimer litt frem og tilbake her jeg, men det er jo ikke uvanlig :roll:

#13252  av erling

Er jo veldig vanskelig å si noe mer håndfast når ingen personlig har prøvd mer enn en type. Men man skulle nå tro kvalitet og pris hang litt sammen. Så lenge det ikke er produsert i Norge da.. :wink:

#13296  av Christian

Sant det ja :wink:
Prata med Toyparts i dag igjen, tenkte jeg skulle bestille TRD foringer. Viser seg at han har mye bedre pris på KYB enn på Koni, så vi får se hva han kommer frem til :D
Om de ikke er ille dyre kunne jeg tenke meg å prøve disse, ellers er gule koni sport til 5530,-inkl det billigste jeg har funnet.

#13358  av Amund

har du sjekket med ssspower da? for alle ga meg en pris på 5300 til jeg snakket med han. han leverte for 4200.....

Er uansett veldig fornøyd med koni'ene. stilt på det mykeste er de nesten komfortable, mens på det hardeste gir det nesten ikke etter i det hele tatt! Er faktisk dekka som gir etter nå, ikke demperne. :wink:

Noe jeg fant ut i dag da jeg kappa med en golf med fult justerbart kw understell. min satt litt mere enn hans ja :roll: Han var faktisk imponert over bilen min da ja! 8)

#14540  av MR2turbo

Jeg kjøpte Tein Coilovers i dag, jeg.. gleder meg til å teste ut hvordan de virker :D

#14541  av erling

MR2turbo skrev:Jeg kjøpte Tein Coilovers i dag, jeg.. gleder meg til å teste ut hvordan de virker :D
OI! Dødsrått! :D "Kjøpte idag..." Var det noe de hadde på Rema eller? :wink:

Edit: Så noen grønne fine liggende på en palle i en annen tråd her ja.. Kjøpt de brukt da altså... Blir konge det! :)

#14558  av MR2turbo

Ja det var på rema, Gadbjerg... :mrgreen:

De grønne som var på det andre bildet, ja :) Håper at det blir bra..

#14610  av CelicaTurbo

hm, vil du si hva du betalte for demperne da? De er jo ikke akkurat billige som nye de der :)

#14697  av MR2turbo

Jeg fikk dem billig ;)
4000dkr for alle 4 brukte..