TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra Gatebil Sept. 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#132969  av jsun

Kjelliken skrev:8) jeg var så heldig å få lånt ett camera av min fetter. et cannon 10D
Så det skal ikke svikte på utstyret bare mennen som tar bildene.. skal sies at jeg tok ca 600 bilder der i helgen. og kun ett lite knippe er bra nok til og legge ut. :wink:
Det blir alltid sånn :wink:
Kun noen skikkelige blinkskudd, men det er jo fordelen med digitalt da, bare knipse i vei :D

#132973  av MR2turbo

Kjelliken skrev:8) de ble dessverre uklar de som var bredest i slakteren makus :cry:

Men du skal vel på rudskogen flere ganger da kan vi prøve igjen.. :twisted:
hehe... sånnt som skjer... ;)
lyst til å sende de til meg på mail alikevel? bare litt morro å få inntrykk av åssen det ser ut.. :)

Ellers var det konge-bilder! ! dyktig du altså ;)

Kommmer det noen bilder fra wilmann denne gangen da? =)

#132977  av Kjelliken

MR2turbo skrev:
Kjelliken skrev:8) de ble dessverre uklar de som var bredest i slakteren makus :cry:

Men du skal vel på rudskogen flere ganger da kan vi prøve igjen.. :twisted:
hehe... sånnt som skjer... ;)
lyst til å sende de til meg på mail alikevel? bare litt morro å få inntrykk av åssen det ser ut.. :)

Ellers var det konge-bilder! ! dyktig du altså ;)

Kommmer det noen bilder fra wilmann denne gangen da? =)
:wink: klart du skal få dem markus det skal vi ordne..
Kommer sikkert noe fra wilman men når er jeg ikke sikker på han har det meget travelt fortiden han reiser jo til thailand i morgen allerede.. så tviler det kommer masse her inne.. beste er vel og kjekke http://www.flexifoto.no

Og jsun jepp det er konge med digitalt og flere gig brikker så en kan knipse flere hundre bilder unten og tenke på plass liksom.. :D

#132979  av Kjelliken

8) Vi må vel leie denne banen selv en gang i nær fremtid håper jeg..
Sånn at vi kan få kjøre mere... Ikke sant Cristian og Arne Rebel? :wink: :twisted:

#132993  av Speeder

Kjelliken skrev:8) Vi må vel leie denne banen selv en gang i nær fremtid håper jeg..
Sånn at vi kan få kjøre mere... Ikke sant Cristian og Arne Rebel? :wink: :twisted:
DET syns jeg var en av de beste forslagene jeg har hørt på lenge 8)

#133026  av Morten

Høres fryktelig moro ut ja! :D

#133033  av Magne_F

Er med jeg også. Hvis dere slipper sånne kjedelige orginale biler utpå da. Kommer nok til å lage kø.. ;-)

#133035  av Amund

bare de blir forbudt for siræva cossier så e eg med... (må vere de mest oppbrukte bilene som går på skogen...)

#133037  av Speeder

Magne_F skrev:Er med jeg også. Hvis dere slipper sånne kjedelige orginale biler utpå da. Kommer nok til å lage kø.. ;-)
En orginal MR2 er rimelig potent rundt skogen den. Jan-Erik har vel satt noen brukbare tider.

On topic: http://bilder.tvangsinnlagt.no/sept2005

litt bilder fra gatebil
Bilde

#133076  av Turbotrille

Jostein skrev:90 mod Mr2 Mk2 Sort
Så det var den bilen dere drev på å fjernet det gule lyset fra, og dere har vært så hemmelighetsfull rundt... :)

#133098  av Kjelliken

Amund skrev:bare de blir forbudt for siræva cossier så e eg med... (må vere de mest oppbrukte bilene som går på skogen...)
Tror vi har lovet vekk en plass til en sierra men det overlever vi nok bare en god grunn til og flekke den det amund. Det er sierraen som var på dagali forresten.. En skikkelig oki kar det.. Er selv ikke så opptat av hvilke biler som kommer utpå banen så lenge de oppfører seg utpå der det er det viktigste og at vi er nok folk til og leie den uten at det blir for dyrt. :wink:

#133100  av Christian

Bryr meg heller ikke om det er forskjellige biler, blir bare mere og konkurere mot :) Tommy meldte seg inn i går. Han sa han trivdes bedre med toyotafolket, enn med ford gjengen :wink:

#133102  av jsun

Ett nytt treff på rudskogen før vinteren :D
Bare få det igang!! jeg er der... kanskje med litt kjøring fra min side og :wink:
Kommer i alle fall til å ta mye bilder :D

#133103  av Kjelliken

:D vi får lage en egen tråd om dette....men hvor?? :wink: