TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra Gatebil Sept. 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#133111  av jsun

Vi trenger et nytt Japsetreff!!
Men hvor tidene for Drifting og sporkjøring blir litt mer disstansert.
Få med de andre klubbene, og kjør 1 1/2 time spor, og 1/2 drift... dermed bør køen ordne seg :wink:

Kjør videre på:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=11418
Ang. dette.

#133208  av Amund

Kjelliken skrev:
Amund skrev:bare de blir forbudt for siræva cossier så e eg med... (må vere de mest oppbrukte bilene som går på skogen...)
Tror vi har lovet vekk en plass til en sierra men det overlever vi nok bare en god grunn til og flekke den det amund. Det er sierraen som var på dagali forresten.. En skikkelig oki kar det.. Er selv ikke så opptat av hvilke biler som kommer utpå banen så lenge de oppfører seg utpå der det er det viktigste og at vi er nok folk til og leie den uten at det blir for dyrt. :wink:
grei kar de ja.
er også med på at vi eventuelt renger de bilene vi kan få. Mener bare at vi klarer de uten siræva. :roll:

#133233  av Christian

Amund : Det greier vi nok, men hvorfor må vi holde alt innenfor toyota? Den bilen tar nok en del japeser, selv om det er en sur 83mod 2.0l :lol:

Dessuten holdt han lagerplass og verktøy for minst 6 biler på gatebil, bare det er verdt masse for min del.

#133483  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev:Kommmer det noen bilder fra wilmann denne gangen da? =)
Tror han glemte helt at han var der for å ta bilder :roll: :lol:
Vedlegg
gatebil 076.jpg
gatebil 076.jpg (217.45 kiB) Vist 2641 ganger

#133499  av toyota_mr2

he he ja men de jor ikke han som står i bakgrundenhe hi
:lol:

#133537  av Amund

Christian skrev:Amund : Det greier vi nok, men hvorfor må vi holde alt innenfor toyota? Den bilen tar nok en del japeser, selv om det er en sur 83mod 2.0l :lol:

Dessuten holdt han lagerplass og verktøy for minst 6 biler på gatebil, bare det er verdt masse for min del.
ikke snakk om å holde alt innenfor toyota, like greit om alle som vil får lov å kjøre. Og om jeg blir frakjørt av en sur 83-mod 2.0l så får eg vel heller bygge noe verre neste gang då :twisted: hehe,
Peronlig er jeg bare lei siræva, ikke noe mere enn de. punktum finale :wink:

#133540  av mr.two

Hvem er egentlig hu dama ?

#133590  av tojo

Christian skrev:husker ikke navnet i farta, men hu har en bilde serie på nett. Ligger en link på http://www.bilforumet.net. Hun ser bedre ut live :wink:
Se litt nedpå denne siden. :wink:

http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... ge=2&pp=15

#133612  av celicat23

Hahahaha. GateBIL treff, og eneste alle ender opp med å diskutere er 1 bimbo med kort skjørt. Tror det er flere rundt om kring som kan trenge å få nesa ut av garasjen, og ta seg en tur på by'n inne i mellom :)[/b]

#133619  av Kjelliken

Jostein skrev:
MR2turbo skrev:Kommmer det noen bilder fra wilmann denne gangen da? =)
Tror han glemte helt at han var der for å ta bilder :roll: :lol:
:shock: du skal no bare se alle bildene han har av henne grrrrrr.... 8)

#133654  av Christian

celicat23 skrev:Hahahaha. GateBIL treff, og eneste alle ender opp med å diskutere er 1 bimbo med kort skjørt. Tror det er flere rundt om kring som kan trenge å få nesa ut av garasjen, og ta seg en tur på by'n inne i mellom :)[/b]
:lol: :lol: :lol:

#134274  av mr.two

Hun Rebecca dama så bedre ut med solbriller og klær på