TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#133152  av elino

Sitter og venter på mail fra USA.........og Fy f** hvor seint tiden går når en sitter slik og venter :roll:

#133203  av Dalan

Haha Knut Jørgen Røed Ødegaard er med på nye showet til Eia & co nå..
Det er en stk. ivrig type :mrgreen:

#133213  av FireFox

Den behavioristiske læringsteori gjør kjønnsrollene i det moderne samfunnet til et udemokratisk, evneveikt tilsluttningssystem.com

#133215  av Mr2Nyter'n;p

Haha.. Da er det bevist her i offtopictråden i offtopic-forumet.. Jenter er mer sex/kos fikserte enn gutter.. Takker til de involverte parter.. 8)

#133222  av Fredrik

elino skrev:Sitter og venter på mail fra USA.........og Fy f** hvor seint tiden går når en sitter slik og venter :roll:
Ikke moro å vente på en bil, nei..! Veit åssen det er ;)

Men det blir bra når tia er inne :D

#133252  av grimfer

Elin: Sitter og krysser fingre og tær og... hm. hva mer kan krysses? I alle fall: Lykke til! Nå håper jeg det snart årner seg for Suprahandel! Neste år kan du og Are kjøre om kapp på banen.

#133253  av grimfer

Elin: Sitter og krysser fingre og tær og... hm. hva mer kan krysses? I alle fall: Lykke til! Nå håper jeg det snart årner seg for Suprahandel! Neste år kan du og Are kjøre om kapp på banen.

#133269  av FireFox

Snart 100 sider i denne tråden jo :) det ekke dumt 8)

#133280  av grimfer

FireFox skrev:Snart 100 sider i denne tråden jo :) det ekke dumt 8)
Jeg synes nå det er litt dumt, jeg. Så veldig intelligent er det i alle fall ikke. Men moro? Heh. :D

Jepp. :D :D :D

#133283  av RedCelica

Hvem her hører på Rap/ Hiphop?

#133297  av celicat23

RedCelica skrev:Hvem her hører på Rap/ Hiphop?
Må det kun være rap/hiphop, eller er det greit hvis man hører på litt mye forskjellig? :)

#133298  av Andreazz

Jaja.. Da hvar 5års utdanning og 14dagers fagprøve over, og jeg har innkassert et stykk Flymotormekaniker fagbrev :D
Føler meg 50kilo lettere nå og skal hive alt av lærebøker og notater langt inn i nermeste kott! Ahhh... DEILIG 8)

#133309  av Neemi

Andreazz skrev:Jaja.. Da hvar 5års utdanning og 14dagers fagprøve over, og jeg har innkassert et stykk Flymotormekaniker fagbrev :D
Føler meg 50kilo lettere nå og skal hive alt av lærebøker og notater langt inn i nermeste kott! Ahhh... DEILIG 8)
Grattis!!!! :D

#133310  av Lilli

Andreazz skrev:Jaja.. Da hvar 5års utdanning og 14dagers fagprøve over, og jeg har innkassert et stykk Flymotormekaniker fagbrev :D
Gratulere med Fagbrevet :)
Det må være utrolig deilig !!
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 1168