TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mr2 sw20 cab??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #133396  av funkyfung

heisann

satt å surfa litt på nette og fant en mr2 cab(sw20)..har sett disse et par ganger før på internett...men di er ikke mye info å finne ut av dem..er det noen som hvet noe om disse...
hvor man kan finne en slik..syns di var pen jeg...
Vedlegg
f5_1_b.JPG
f5_1_b.JPG (15.61 kiB) Vist 489 ganger
d3_1_b.JPG
d3_1_b.JPG (19.09 kiB) Vist 489 ganger

#133415  av toyota_mr2

di fines til salgs i usa men de er få av di har set 2 til salgs når jei letet eter bil :lol:

#133417  av SMT

de kalles spyder. ble bare laget 92 stk. av denne så de er veldig spessielle og har en syk høg prisklasse.

det er trd som har bygget disse.

hvertfall the jeg har lest om disse på noen usa sider.
 #133428  av funkyfung

det eneste jeg klarer å finne ut er at denne bilen er produsert i japan i en kort periode..di er kun laget for det japanske markede...
må da være muli å finne noe om denne bilen på web, men det er da nesten umlig!!
e slik skal i garasjen min...skal få han som importerte bilen min til å finne en i japan...

#133439  av Christian

Dette har vært oppe få forumet før. Tror det til og med er postet ett delenr på ombyggingskit :wink:

#133481  av chris

De så vesentlig bedre ut med styling og 98 vinge.. men i original utførelse med den gamle vingen synes jeg den ser helt jævlig ut. Da spesielt med taket oppe..

#133501  av Blueman

den dære er grisefin!
Har lyst på sån men siden vi har hatt over 40 dager i strek med regn hær jeg bor så gidder jeg ikke tenke tanken lenger :D hehe

#133699  av funkyfung

okay...nei blir ikke å bygge om bilen min til en slik en, men skal prøve å få tak i en slik...
hvis pengeboka sier ja da...blir vell i først omgan ufortolla og med bilhenger til show HVIS man får tak i...dette må undersøkest...