TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#133314  av RedCelica

celicat23 skrev:
RedCelica skrev:Hvem her hører på Rap/ Hiphop?
Må det kun være rap/hiphop, eller er det greit hvis man hører på litt mye forskjellig? :)
Kan høre på alt, bare lurer på hvem som hører på det.

#133335  av celicat23

RedCelica skrev:
celicat23 skrev:
RedCelica skrev:Hvem her hører på Rap/ Hiphop?
Må det kun være rap/hiphop, eller er det greit hvis man hører på litt mye forskjellig? :)
Hører på veldig mye forskjellig musikk. Rap/hiphop er bare en liten del.
Har blitt mindre av det de siste årene. Syns alt som kommer ut bare er "se på 20-og-noe tommer felgene mine på maybach'en og jeg er så fet og kul og". Skikkelig lei akkurat det der.

#133418  av Dalan

Hører på alt som er.

3. plass i gocart-cupen! 1 sekund bak "Toyota-avdelinga" her i byen, på 1 og en halv time.. Ikke verst!
Hadde kontrakt på 6. plass, så det ble påspandert fyll i kveld av sjefen... Tror det er god-natt nå :P
Ble kjørt hjem i MR2 så da er kvelden komplett ;)

#133437  av celicat23

Jøssenavn...Fylte bensin for 9.79 i dag. Shell v/mc donalds lørenskog. Var kø ved pumpene. Snodig.

#133484  av Neemi

Dalan skrev:Hører på alt som er.

3. plass i gocart-cupen! 1 sekund bak "Toyota-avdelinga" her i byen, på 1 og en halv time.. Ikke verst!
Hadde kontrakt på 6. plass, så det ble påspandert fyll i kveld av sjefen... Tror det er god-natt nå :P
Ble kjørt hjem i MR2 så da er kvelden komplett ;)
Hørtes ut som du hadde en bra kveld hvertfall, hihi ;)

#133487  av Neemi

En fange rømmer fra fengselet der han har sittet inne i 15 år. Han stopper ved et hus og bryter seg inn. Der finner han et ungt par i sengen. Han river mannen ut av sengen, binder ham fast til en stol, binder kvinnen til sengen, og legger seg oppå henne. Han nusser henne forsiktig på halsen en liten stund, og så går han ut på badet.

Mens fangen er på badet sier mannen til kona:
"Hør her, denne fyren er en fange, se på klærne hans! Han har sikkert tilbrakt mye tid i fengsel og har ikke sett en kvinne på årevis. Jeg så måten han kysset halsen din på. Hvis han vil ha sex, så ikke nøl. Ikke beklag deg, bare gjør hva han sier. Gjør ham tilfreds. Hvis han blir sint, kommer han til å drepe oss. Vær sterk, kjære! Jeg elsker deg."

Kona svarer:
"Han kysset ikke halsen min. Han hvisket meg i øret. Han fortalte at han har vært i fengsel i 15 år og beklaget at han hadde mistet lysten på kvinner. Til og med en jente så vakker som meg. Han sa videre at han syntes du var veldig sexy, og spurte om vi hadde vaselin på badet. Vær sterk, kjære! Jeg elsker deg også......"

#133491  av Mr2 Mk2

Hehe den var drøy neemi :lol: husker en gang da...ehhm forresten det var ingen ting :oops:

....og mens han er nede gjør sin jobb,slipper hun en skikkelig braker,kvinnen blir flau og sier "ååå beklager så mye".Da svarer bare mannen,"ingen problem,bare godt med litt frisk luft"...

#133500  av Dalan

Du kjører i bilen din på en vill, stormfull natt.
Du passerer så et busstopp og ser tre personer venter på bussen:
En gammel dame som ser ut som hun skal dø hvert øyeblikk.
En gammel venn som har reddet livet ditt tidligere.
Den perfekte mann eller dame som du har drømt om i alle år.
Hvem ville du velge å tilby å sitte på med deg når du vet at du bare kan ha en passasjer med deg i bilen din?

Man kan godt tenke litt utenfor boksen også.. :)

#133502  av Grøndis

Neemi skrev:En fange rømmer fra fengselet der han har sittet inne i 15 år. Han stopper ved et hus og bryter seg inn. Der finner han et ungt par i sengen. Han river mannen ut av sengen, binder ham fast til en stol, binder kvinnen til sengen, og legger seg oppå henne. Han nusser henne forsiktig på halsen en liten stund, og så går han ut på badet.

Mens fangen er på badet sier mannen til kona:
"Hør her, denne fyren er en fange, se på klærne hans! Han har sikkert tilbrakt mye tid i fengsel og har ikke sett en kvinne på årevis. Jeg så måten han kysset halsen din på. Hvis han vil ha sex, så ikke nøl. Ikke beklag deg, bare gjør hva han sier. Gjør ham tilfreds. Hvis han blir sint, kommer han til å drepe oss. Vær sterk, kjære! Jeg elsker deg."

Kona svarer:
"Han kysset ikke halsen min. Han hvisket meg i øret. Han fortalte at han har vært i fengsel i 15 år og beklaget at han hadde mistet lysten på kvinner. Til og med en jente så vakker som meg. Han sa videre at han syntes du var veldig sexy, og spurte om vi hadde vaselin på badet. Vær sterk, kjære! Jeg elsker deg også......"
he he he konge bra den da :lol:

#133512  av RedCelica

celicat23 skrev:
RedCelica skrev:
celicat23 skrev: Må det kun være rap/hiphop, eller er det greit hvis man hører på litt mye forskjellig? :)
Hører på veldig mye forskjellig musikk. Rap/hiphop er bare en liten del.
Har blitt mindre av det de siste årene. Syns alt som kommer ut bare er "se på 20-og-noe tommer felgene mine på maybach'en og jeg er så fet og kul og". Skikkelig lei akkurat det der.
Er også lei av det. Sjekk ut Necro!

#133565  av Mr2Nyter'n;p

Dalan skrev:Du kjører i bilen din på en vill, stormfull natt.
Du passerer så et busstopp og ser tre personer venter på bussen:
En gammel dame som ser ut som hun skal dø hvert øyeblikk.
En gammel venn som har reddet livet ditt tidligere.
Den perfekte mann eller dame som du har drømt om i alle år.
Hvem ville du velge å tilby å sitte på med deg når du vet at du bare kan ha en passasjer med deg i bilen din?

Man kan godt tenke litt utenfor boksen også.. :)

En gammel venn som har reddet livet mitt tidligere.. Ittno tviiiiiil engang.. :D

#133579  av FireFox

Andreazz skrev:Jaja.. Da hvar 5års utdanning og 14dagers fagprøve over, og jeg har innkassert et stykk Flymotormekaniker fagbrev :D
Føler meg 50kilo lettere nå og skal hive alt av lærebøker og notater langt inn i nermeste kott! Ahhh... DEILIG 8)
Grattis! :D det tar på med 14 dagers fagprøve vaffal.. hadde 13 dager selv. :)

#133711  av Maverick

celicat23 skrev:Jøssenavn...Fylte bensin for 9.79 i dag. Shell v/mc donalds lørenskog. Var kø ved pumpene. Snodig.
8,79 på Esso Heimdal tidligere i dag!! Nesten veldig billig jo :)

#133723  av mr_2

FireFox skrev:
Andreazz skrev:Jaja.. Da hvar 5års utdanning og 14dagers fagprøve over, og jeg har innkassert et stykk Flymotormekaniker fagbrev :D
Føler meg 50kilo lettere nå og skal hive alt av lærebøker og notater langt inn i nermeste kott! Ahhh... DEILIG 8)
Grattis! :D det tar på med 14 dagers fagprøve vaffal.. hadde 13 dager selv. :)
14 dager?? :shock:
Holy crap,jeg var ferdig på 3 dager jeg :D

#133753  av celicat23

Dagen i dag: Først gjøre min egen jobb fra 07:00-09:00. Og så, fra 09:00-16:00 kurs/foredrag sammen med ingen jeg er noe intressert i å prate med + en gjeng dress-aper som tjener dobbelt så mye som meg på å gjøre halvparten så lite jobb. Jiiiippiiiiii. Lurer på om noen har noe i mot at jeg tar med meg mp3 spilleren...Hmmm.
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 1168