TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#133806  av Cilius

Andreazz skrev:Jaja.. Da hvar 5års utdanning og 14dagers fagprøve over, og jeg har innkassert et stykk Flymotormekaniker fagbrev :D
Føler meg 50kilo lettere nå og skal hive alt av lærebøker og notater langt inn i nermeste kott! Ahhh... DEILIG 8)
Er ikke mange ukene siden jeg også var færdi med fagprøve som driftsteknikker, ble ti kilo lettere og har ikke siden sett på notater eller lærebøker. :lol: :lol: :lol:

#133818  av ina

du låner bort bilen din til beste kompisen din som reddet livet ditt, så han kan kjøre gamle dama, og står selv igjen med drømmepersonen og venter på bussen...
Dalan skrev:Du kjører i bilen din på en vill, stormfull natt.
Du passerer så et busstopp og ser tre personer venter på bussen:
En gammel dame som ser ut som hun skal dø hvert øyeblikk.
En gammel venn som har reddet livet ditt tidligere.
Den perfekte mann eller dame som du har drømt om i alle år.
Hvem ville du velge å tilby å sitte på med deg når du vet at du bare kan ha en passasjer med deg i bilen din?

Man kan godt tenke litt utenfor boksen også.. :)

#133827  av sleeper

hm.... tenkte jeg skulle lese litt fra ca side 40 jeg! men det er jo bare og glemme! tar jo 100år og bla tilbake i sidene jo! noen som vet noen annen måte og gjøre det på?

#133837  av Dalan

ina skrev:du låner bort bilen din til beste kompisen din som reddet livet ditt, så han kan kjøre gamle dama, og står selv igjen med drømmepersonen og venter på bussen...
Hvem ville du velge å tilby å sitte på med deg når du vet at du bare kan ha en passasjer med deg i bilen din?

Juks 8)
Du kunne'n du? :P

#133843  av Andreazz

Cilius skrev:
Andreazz skrev:Jaja.. Da hvar 5års utdanning og 14dagers fagprøve over, og jeg har innkassert et stykk Flymotormekaniker fagbrev :D
Føler meg 50kilo lettere nå og skal hive alt av lærebøker og notater langt inn i nermeste kott! Ahhh... DEILIG 8)
Er ikke mange ukene siden jeg også var færdi med fagprøve som driftsteknikker, ble ti kilo lettere og har ikke siden sett på notater eller lærebøker. :lol: :lol: :lol:
Hva gjør en driftsteknikker?
En jævel på drifting?? hehe :D

#133845  av celicat23

Andreazz skrev:
Cilius skrev:
Hva gjør en driftsteknikker?
En jævel på drifting?? hehe :D
Driftsteknikker? Er ikke det en fancy måte å si "vaktmester" på?

#133858  av ina

Dalan skrev:
ina skrev:du låner bort bilen din til beste kompisen din som reddet livet ditt, så han kan kjøre gamle dama, og står selv igjen med drømmepersonen og venter på bussen...

Juks 8)
Du kunne'n du? :P
jeg tror jeg hørte det for mange år siden... :roll: men husket den ikke... måtte tenke leeenge!!!! :? men det var riktig eller?

#133963  av Mr2Nyter'n;p

100.. Snart 100. La oss feire :!:

Rykende heit grandis taco venter meg..

100...

Jeg har handla ny bil.

Mazda 929ht coupe.

Nais kjerre.

Si fra om vintertreff osv da folks :D

#133964  av Fredrik

Hvor mange biler er det nå? 3?
Eller har du solgt Audi`n?

#133965  av FireFox

Tror det er riktig svar ja :) mener å ha hørt den før

#133966  av FireFox

Hmm... blir jeg førstemann som skriver på side 100 med denne meldingen tro? :roll:

#133967  av FireFox

Ikke det nei, men med denne da?

#133968  av Fredrik

Litt sleipt å spamme for å væra førstemann på side 100 vel? ;)

#133969  av FireFox

Feen! ok dette er den siste jeg skriver :D

#133970  av FireFox

Fredrik skrev:Litt sleipt å spamme for å væra førstemann på side 100 vel? ;)
Hehe, neida :) eller.. ok, er kansje det :p

Hmm.. får ikke slettet di gamle heller :?
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 1168