TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 Buyer's guide

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #13391  av @lpher

Litt lite å gjøre på jobb i dag....fant et nummer av Japanese Performance der det var en Buyer's Guide og en Mod.Guide..som jeg driver å scanner nå...legger den ut når jeg kommer hjem i 14-15 tia i dag :D

@lpher

#13400  av CelicaTurbo

Har hatt det bladet et par uker nå... buyers guide var greit nok for dem som ikke kjenner så godt til bilen, mens trimmeguiden egentlig var fullt av gammelt nytt og ganske lite detaljert, hadde håpt på et par hemligheter eller tips fra et dyktig trimmeselskap jeg :(

#13403  av @lpher

CelicaTurbo skrev:Har hatt det bladet et par uker nå... buyers guide var greit nok for dem som ikke kjenner så godt til bilen, mens trimmeguiden egentlig var fullt av gammelt nytt og ganske lite detaljert, hadde håpt på et par hemligheter eller tips fra et dyktig trimmeselskap jeg :(
Sant nok....ikke akkurat revolusjonerende lesning nei...

Men men...jeg har nå scannet sidene alikevel, så får de som gikk glipp av bladet en mulighet til å myse igjennom det også :)

Jeg glemt å legge tyngde på scanneren da jeg holdt på....så det ble ingen førsteklasses scanning...men men :)

@lpher
Vedlegg
MR2 buyers guide - 003web.jpg
MR2 buyers guide - 003web.jpg (99.38 kiB) Vist 2074 ganger
MR2 buyers guide - 002web.jpg
MR2 buyers guide - 002web.jpg (106.23 kiB) Vist 2074 ganger
MR2 buyers guide - 001web.jpg
MR2 buyers guide - 001web.jpg (83.23 kiB) Vist 2074 ganger

#13404  av @lpher

...og de siste....
Vedlegg
MR2 buyers guide - 006web.jpg
MR2 buyers guide - 006web.jpg (76.98 kiB) Vist 2073 ganger
MR2 buyers guide - 005web.jpg
MR2 buyers guide - 005web.jpg (101.37 kiB) Vist 2073 ganger
MR2 buyers guide - 004web.jpg
MR2 buyers guide - 004web.jpg (72.2 kiB) Vist 2073 ganger

#13409  av MR2turbo

Jeg har det bladet, måtte bare kjøpe det når det stod så mye om MR2 i det ;)

#13420  av CelicaTurbo

vel takk for scanningen, er sikkert fin lesning for mange det der, og så lenge bladet er utav handel skal ikke jeg bry meg om kopirettigheter heller (strengt talt er det jo faktisk reklame for bladet) :)

#13424  av @lpher

CelicaTurbo skrev:vel takk for scanningen, er sikkert fin lesning for mange det der, og så lenge bladet er utav handel skal ikke jeg bry meg om kopirettigheter heller (strengt talt er det jo faktisk reklame for bladet) :)
Tenkte litt på det jeg også...men kom vel frem til at min post eventuelt gjør mer good than bad reklame for bladet...at det er et 'gammelt nummer' gjør jo også saken bedre :D

@lpher