TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#134660  av Turbotrille

Jeg kan tenke meg at de minste bilene til alle Koreanske bilprodusenter kommer samlet inn på værst listen, sammen med Italiensk i samme klasse.... :roll:

#134678  av FireFox

Da stikker jeg på Dream Theatre konsert :)

#134683  av Toyota4ever

FireFox skrev:Da stikker jeg på Dream Theatre konsert :)
Heldig gris...... :D
Skulle gjerne jeg også vært på :cry:

#134684  av one

HEHE morro. Endelig en plass man kan skrive masse tull.........
Her kommer en samevits.

Brøyting

En mann var ute og kjørte på en meget dårlig vei i Finnmark. Da han hadde kjørt en stund, mistet han kontrollen over bilen og kjørte utfor en skråning.
Mannen var selvsagt frustrert over den dårlige brøytingen, og da det kom en same gående oppe på veien hoppet mannen ut av bilen og ropte til samen:
- Hvem i huleste er det som brøyter her?
Da svarte samen kvikt:
- Jeg vet ikke hvem som brøyter der nede, men her oppe pleier det å være vegvesenet.

#134692  av donk2k

Må vel ha en post her jeg også. Melde meg inn i klubben liksom.....

Og dermed var jeg med....

#134733  av celicat23

FOUR BROTHERS er helt grei film. Ikke verdens beste skuespillere, men en fin dose gla' vold. Helt verdt å hente ned. Eller se på kino.

#134764  av Maverick

celicat23 skrev:FOUR BROTHERS er helt grei film. Ikke verdens beste skuespillere, men en fin dose gla' vold. Helt verdt å hente ned. Eller se på kino.
Syns ikke den var mer enn OK jeg da .. men, smaken er som .. ja :)

BeCool med Travolta er derimot et must :)

#134777  av celicat23

Maverick skrev:
celicat23 skrev:FOUR BROTHERS er helt grei film. Ikke verdens beste skuespillere, men en fin dose gla' vold. Helt verdt å hente ned. Eller se på kino.
Syns ikke den var mer enn OK jeg da .. men, smaken er som .. ja :)

BeCool med Travolta er derimot et must :)
"Helt grei" og "OK" syns jeg er samme sak :) Det er en film som er grei å se, med tanke på hvor utrolig mye dårlige filmer som kommer ut om dagen. Nesten ingenting som er verdt å se på, samme hvor mye en kjeder seg :-/

#134780  av FireFox

Wow, Dream Theater konserten var kjempe bra :) eneste jeg syntes er litt kjipt med det bandet er et hver sang varer sånn ca 10min

#134797  av lexusmann

Da har jeg sittet å lest igjennom hele denne sprøe tråden!!!! Har jobbet kveldskift denne uken pluss nå på natta...tok LAANG tid....Var mye tøys, og mye morsomt også, bl.a celicat23 sin beskrivelse av fotball...den var gull!!! :D
Nå kan fotball av og til være underholdende...
:wink:

#134877  av Fredrik

Skal nok jobbe hardt for å ta igjen forumet på hw.no, ja.. Så er vi ikke på langt nær så mannsterke heller ;)

#134882  av Kjelliken

8) spørsmålet er jo i så tilfellet hvor lang tid vi skal bruke på å ta igjen den tråden der.. :twisted:

#134998  av FireFox

hehe, lurer på om det er noe max side.. sånn.. når vi komemr til side 9999 at det ikke går lenger? :roll:

#135011  av GT_rider

FireFox skrev:hehe, lurer på om det er noe max side.. sånn.. når vi komemr til side 9999 at det ikke går lenger? :roll:
Er ikke så mange måter å finne det ut på 8) :mrgreen:
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 1168