TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#135019  av one

9999 sider? hehehe

Vi kommer kanskje dit en dag, men da må folk legge inn bilder og
diskutere noe som inntreserer mer enn bil.

Hva er det gutter er mere opptatt av enn biler ?????

Det motsatte kjønn , kanskje!??? hint hint

#135023  av Fredrik

9999 sider kommer til å ta flere år! Så sjansene er relativt små :lol:

#135025  av Blueman

Fredrik skrev:9999 sider kommer til å ta flere år! Så sjansene er relativt små :lol:

Neida det går fort :lol:

#135051  av celicat23

Prøver.... motstå.... være post-hore.... sliter.... kraftig.... klarer ikke.... må bare.... lage en post.... til.... trenger.... hjelp....

#135092  av FireFox

Hehe, tror jeg skal bli på forumet et par år fremmover jeg, bare får å følge denne posten :)

#135108  av celicat23

Blir her selv etter celica'n er solgt. Jeg har jo yaris'en. Den kan jeg ta med på treff og. Hvit yaris verso 1.3 med skistativ på taket, DET er grom saker det.

#135109  av Fredrik

Syna Yaris er en litt tøff bil, syns jeg da :oops: Hvertfall med 150 turbohester :twisted:

#135111  av Blueman

jeg regna litt i dag og jeg har faen meg brukt 180 000 på mr2en + det jeg har betalt for biln..... var litt skremmende :P

#135118  av celicat23

Fredrik skrev:Syna Yaris er en litt tøff bil, syns jeg da :oops: Hvertfall med 150 turbohester :twisted:
Syns det faktisk hadde vært gøy å bygget opp en 2 dørs hvit yaris. Kjørt skikkelig japse stuk på den, med sort panser+tak, breeede felger, feit eksos, og 1.5 t-sport motoren med tte kompressor. Hadde blitt stilig som fy.
Vedlegg
yaris.jpg
yaris.jpg (26.7 kiB) Vist 928 ganger
Sist redigert av celicat23 den 02 okt 2005 20:53, redigert 1 gang totalt.

#135119  av Fredrik

Blueman skrev:jeg regna litt i dag og jeg har faen meg brukt 180 000 på mr2en + det jeg har betalt for biln..... var litt skremmende :P
Satt akkurat og prata med en kamerat på MSN nå.. Om planene jeg har på bilen min..
Vi fant ut at jeg ikke skulle sjekke priser heeelt enda :lol:

Masse planer, lite penger :(

#135127  av Blueman

Fredrik skrev: Satt akkurat og prata med en kamerat på MSN nå.. Om planene jeg har på bilen min..

hufff ja, er lurt og tenke et par gang før man gjør store ting ut av det :?
Jeg kommer jo aldri til og selge biln nå... menmen det er jo egetlig en god tanke :D

#135137  av Fredrik

celicat23 skrev:
Fredrik skrev:Syna Yaris er en litt tøff bil, syns jeg da :oops: Hvertfall med 150 turbohester :twisted:
Syns det faktisk hadde vært gøy å bygget opp en 2 dørs hvit yaris. Kjørt skikkelig japse stuk på den, med sort panser+tak, breeede felger, feit eksos, og 1.5 t-sport motoren med tte kompressor. Hadde blitt stilig som fy.
Den var jo drit stilig...! Hvorfor ikke gjøra det som neste prosjekt? ;)

#135138  av Fredrik

Blueman skrev:
Fredrik skrev: Satt akkurat og prata med en kamerat på MSN nå.. Om planene jeg har på bilen min..

hufff ja, er lurt og tenke et par gang før man gjør store ting ut av det :?
Jeg kommer jo aldri til og selge biln nå... menmen det er jo egetlig en god tanke :D
Det er ikke så dumt, nei.. Uansett så er en bil ett taps-prosjekt.. Det spørs bare hvor mye du er villig til å tape ;)

#135146  av celicat23

Fredrik skrev:
celicat23 skrev:
Den var jo drit stilig...! Hvorfor ikke gjøra det som neste prosjekt? ;)
Tror bekjente hadde begynt å tvile på min sexuelle legning hvis jeg kjørte hvit yaris verso til daglig, og hadde en hvit 2 dørs yaris som "kul" bil :)

#135166  av Apsis

Fredrik skrev:Syna Yaris er en litt tøff bil, syns jeg da :oops:
Tøff (evt. fet) yaris :twisted: :
Bilde
  • 1
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 1168