TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hyling og skviking fra motoren

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #133620  av ToyThom

Det kommer en slags hyling og skvikende lyd fra motoren (det er ikke viftereimen) :evil: ! Bilen er en 87 Celica GT! Noen som har peiling på ka dette er??

#133631  av 2fastgt4

jeg er i det synske hjørnet i dag :D
strammehjulet til register-reima?

#133642  av ToyThom

I helsikken, synsk å greie!! Kor ligger den da! Begynner å bli litt irritert no!! :x

#133645  av ADHD:-)))

Hei!
Strammehulet ligger under kammreimdekslet(de svarte plast dekslet på pasasjersida av motoren)
De kan jo åsså vare lagrene i dynamoen!
HÃ¥per dette er til hjelp

#134030  av 2fastgt4

fant du ut av det?..

#134211  av ToyThom

Heh!! Ikke akkurat det største probleet no! Har hatt innbrudd i bilen og de knuste vinduet på førersiden og dørlåsen, stakk også av med hele anlegget! :evil:

#134214  av Apsis

Hadde det problemet med corollan min, men det er vel mye samme motor? Var lageret til strammehjulet til regreima som var gåent hvis jeg husker riktig.
ToyThom skrev:Heh!! Ikke akkurat det største probleet no! Har hatt innbrudd i bilen og de knuste vinduet på førersiden og dørlåsen, stakk også av med hele anlegget! :evil:
Akkurat som om vi bilførere ikke blir robbet nok av staten :roll:

#134400  av 2fastgt4

faen så uheldig da :cry:

#134760  av ToyThom

Hadde de planene, sku senke den, lakke den svart, sote baklykter, nye felger og dekk! Men nå må jeg bytte det ut med ny låssylinder, vindu, førerstol og hattehylle!!!!! De flerret forresten opp førersetet på gøy!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

#134771  av TheStig

hva koster låssylinderen? min er delvis ødelagt men vurderte å bare byttet den over til andre siden av bilen ...

#135634  av ToyThom

Det koster sikkert litt mye vis du går til Toyota!! Fant ut at sentrallåsen min ikke funker skikkelig lenger, avogtil så låser den ikke opp døren på passasjersiden

#135653  av FireFox

ToyThom skrev:Det koster sikkert litt mye vis du går til Toyota!! Fant ut at sentrallåsen min ikke funker skikkelig lenger, avogtil så låser den ikke opp døren på passasjersiden
Har samme problemet selv, sentrallåsen fungerer bare når den selv vil :?