TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#135607  av Blueman

Lilli skrev:
Blueman skrev:
Lilli skrev:Eg er bare jæ.... happy for tia.... :D
Mega happy.. :wink:

Bare måtte få det ut....
Hehe jammen det var jo arti :D
Er nå vel stort sett alltid blid...men er i skyene nå for tia.... :D

Hmm fra Bodø...då må du være med på sosial treffene vi planlegger.. 8)
Jeg er med jeg bare gi lyd :D

#135629  av Dalan

lexusmann skrev:
Dalan skrev:Åh, dette spillet har jeg venta på...!!
KILL THE FROG
Dalan, det der er det mest talentløse jeg noen gang har vært borti!!!! :x
Syns jeg ihvertfall, sikkert noen som syntas det var morsomt... :roll:
Ok.

#135630  av celicat23

Dalan skrev:
lexusmann skrev:
KILL THE FROG
Dalan, det der er det mest talentløse jeg noen gang har vært borti!!!! :x
Ok.
Alt som går ut på å drepe den jævla talentløse frosken er flott. Alt, uansett. Hvis Osama sier han skal utrydde hele jamba så skal jeg donere penger.

#135678  av one

Kjøpte nye ventilhetter til riskokern idag.
Sølvfarget . jattajatta

#135680  av Neemi

lexusmann skrev:Neemi, hva i huleste er det du jobber med som gjør at du må opp av køya klokka halv fire??????? :shock:
Transport......sitter og tar imot sjåfører og sender de til lossing og sånn.
Hyggelige folk, men gud bedre så trøtt man blir om man ikke legger seg i tide eller sover nok etter nattskiftet.

#135682  av erling

KILL THE FROG
Hehe! Den skulle vi hatt for lenge siden. :D :D
lexusmann skrev:Dalan, det der er det mest talentløse jeg noen gang har vært borti!!!! :x
Vet dette skal være en useriøs tråd, men måtte bare få det ut...
Uff. Det var trist..

#135698  av FireFox

wee! ny telefon.. er så dritt lei alle feilene som nokia har, så derfor prøver jeg sonyericsson nå :)

#135705  av celicat23

FireFox skrev:wee! ny telefon.. er så dritt lei alle feilene som nokia har, så derfor prøver jeg sonyericsson nå :)
Si ifra hvordan det fungerer da. Er dum å kjøper nokia hver gang selv.

#135718  av one

.
Sist redigert av one den 19 feb 2010 11:48, redigert 1 gang totalt.

#135721  av celicat23

BRENNPUNKT på NRK i kveld.... Drar frem politiet som noen maktsyke, arrogante, udugelige folk. Så...Akkurat som vi allerede vet de er da. Flott program.

#135722  av hovik

celicat23 skrev:BRENNPUNKT på NRK i kveld.... Drar frem politiet som noen maktsyke, arrogante, udugelige folk. Så...Akkurat som vi allerede vet de er da. Flott program.
Det som er skremmende er at jeg ikke blir noe overrasket over det som kommer frem i Brennpunkt.

#135724  av celicat23

hovik skrev:
celicat23 skrev:BRENNPUNKT på NRK i kveld.... Drar frem politiet som noen maktsyke, arrogante, udugelige folk. Så...Akkurat som vi allerede vet de er da. Flott program.
Det som er skremmende er at jeg ikke blir noe overrasket over det som kommer frem i Brennpunkt.
Sier noe der. Utrolig fett av Bernander og sende programmet da! Fikk ny respekt for han :) Er rimelig lett å gjette hva avisene vil skrive om i morgen hehe

#135730  av GT_rider

celicat23 skrev:
hovik skrev:
Sier noe der. Utrolig fett av Bernander og sende programmet da! Fikk ny respekt for han :) Er rimelig lett å gjette hva avisene vil skrive om i morgen hehe
Eller hva de skriver om allerede :wink:
http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/10/05/445486.html

#135733  av celicat23

Jævla idiot politiet her i landet... "Nå har NRK ansvaret for Tromsdal". Jaha? Det var så mye bedre når politiet hadde ansvaret for han, når de fikk han skutt fordi politiet er udugelige over alle grenser?

For en tragisk gjeng.
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 1168