TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt 90' MR2 Gti - (Oppdatert med nye bilder)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#135626  av cameleon

Da har jeg oppgradert bittelittegranne siden sist jeg også. Følgende er ting som er gjort.

94+ Frontleppe
Wind-Splitters
Ny CD-Spiller ( Pioneer DEH-P6700MP )
Nytt frontsett ( Infinity REF5000CS )
Cat erstattet med strak rør

Wind splittersene er kun montert inntill videre. Kommer antageligvis til å ta de av etterhvert i og med at jeg synes det ble liiiitt vel kontrast til resten av bilen.

Den nye 94+ frontleppa gjorde seg seriøst bra. Denne utgaven kommer orginalt lakkert fra fabrikanten og er i plast.

Mitt lille anleggoppgraderingsprosjekt gjorde også susen, men kommer nok ALDRI til å montere noe slik i bilen igjen. Dette i og med at det var et rent helvette å få til. Men det var verdt det :wink:

Erstattet katta med strak rør. Ble en sinnsykt grom lyd. Nesten for grom til tider. Så når jeg står opp klokken seks om morgenen for å rekke båten, så vekker jeg nok samtlige som bor i det nabolaget jeg kjører forbi :wink:

Har desverre ingen bilder av dette per i dag i og med at jeg rett og slett ikke har spesielt mye tid til slik for tiden. Men det kommer etterhvert :)

#135646  av lexusmann

Sikkert veldig bra, men får vi ikke se bilder av herligheten da???? :wink:

#135797  av The Doctor

Heia ett rør, heia ett rør... Det er det som gjelder.. :P 2rør er bare ekstra vekt.... :evil:

#135817  av Andreazz

cameleon skrev:
'

Erstattet katta med strak rør. Ble en sinnsykt grom lyd. Nesten for grom til tider. Så når jeg står opp klokken seks om morgenen for å rekke båten, så vekker jeg nok samtlige som bor i det nabolaget jeg kjører forbi :wink:
Kan jo bare trille på tomgang ned Vanvikbakkene da..? Hehe :D

#136586  av cameleon

Andreazz skrev:
cameleon skrev:
'

Kan jo bare trille på tomgang ned Vanvikbakkene da..? Hehe :D
Hehe, det blir litt for kjedelig :mrgreen:
Sadistisk som jeg er så liker jeg å trykke ekstra på gassen forbi gamlehjemmet :P

#136946  av cameleon

Da opdaterer jeg med noen få nye bilder av fronten :wink:
Vedlegg
DSCN0066.JPG
DSCN0066.JPG (96.38 kiB) Vist 1735 ganger
DSCN0064.JPG
DSCN0064.JPG (111.49 kiB) Vist 1729 ganger
DSCN0065.2.JPG
DSCN0065.2.JPG (71.33 kiB) Vist 1733 ganger
DSCN0063.2.JPG
DSCN0063.2.JPG (89.76 kiB) Vist 1753 ganger

#137159  av BrennaRacing

Ble veldig pen med den leppa....Hvor har du kjøpt den?? Toyota?? Pris?? :D

#137284  av cameleon

BrennaRacing skrev:Ble veldig pen med den leppa....Hvor har du kjøpt den?? Toyota?? Pris?? :D
Jeg kjøpte den leppa der hos toyota ja :) Kom seg på den samlede sum inkl MVA på 3016,-. dette med alle festene. Var et helvete å montere greia da i og med at vi måtte borre nye hull og lage nye fester. Virker som om selve fronten til 90-91/92 og 93 osv, er helt forskjellige. For det var ikke bare bare å få satt den på :?

#137323  av The Doctor

Den var dyr.. men fin da.. Husker jeg kjøpte den leppa som jens fiksa.. Den borra vi hull i selve leppa.. Litt enklere.. Så fikk jeg noen karrosseri klips å skruer av birger n haug.. Magert..

Men hvor er dissa vind deflectora dine a??

#137324  av BrennaRacing

cameleon skrev:
BrennaRacing skrev:Ble veldig pen med den leppa....Hvor har du kjøpt den?? Toyota?? Pris?? :D
Jeg kjøpte den leppa der hos toyota ja :) Kom seg på den samlede sum inkl MVA på 3016,-. dette med alle festene. Var et helvete å montere greia da i og med at vi måtte borre nye hull og lage nye fester. Virker som om selve fronten til 90-91/92 og 93 osv, er helt forskjellige. For det var ikke bare bare å få satt den på :?
Var litt dyrt ja, men så ble det jo veldig bra da.... :D Hvordan er 92+ leppa i forhold til 94+ leppa....Er det den samme??

#137400  av lasse

BrennaRacing skrev:
cameleon skrev:
Var litt dyrt ja, men så ble det jo veldig bra da.... :D Hvordan er 92+ leppa i forhold til 94+ leppa....Er det den samme??
Tror eneste forskjellen er at 94+ leppa er lakket fra fabrikk...

#137503  av cameleon

The Doctor skrev:Den var dyr.. men fin da.. Husker jeg kjøpte den leppa som jens fiksa.. Den borra vi hull i selve leppa.. Litt enklere.. Så fikk jeg noen karrosseri klips å skruer av birger n haug.. Magert..

Men hvor er dissa vind deflectora dine a??
Jeg tok de av etter et par dager. Synes rett og slett det ble harry. Ble så ekstrem kontrast til resten av bilen. Fikk litt av den følsen at jeg hadde montert en snillere utgave av veilsidefronten og resten en orginal bil. Men de ligger godt bevart og er temmelig kurrant å ha om jeg går for et fult bodykit en dag. Men ellers så blir det seende litt shallow ut hehe :)

#137504  av cameleon

BrennaRacing skrev:Var litt dyrt ja, men så ble det jo veldig bra da.... :D Hvordan er 92+ leppa i forhold til 94+ leppa....Er det den samme??
Nei. 92 leppa er av samme matriale som 90 og 91, men den har samme fasong som 94+. Forskjellen er at 94+ er av et annet plastik matriale og er lakkert i bilens farge. :)