TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#135738  av Turbotrille

celicat23 skrev:
FireFox skrev:wee! ny telefon.. er så dritt lei alle feilene som nokia har, så derfor prøver jeg sonyericsson nå :)
Si ifra hvordan det fungerer da. Er dum å kjøper nokia hver gang selv.
Damen min har SonyEricsson, mens jeg selv har en Nokia, hun har den med sinnsyk godt kamera (K750i?) og jeg har en 6210..
Selv om det er mye bedre kamera på hannes telefon, så kommer jeg aldri til å bytte allikevel... Menyen på Sonyen er dødstreig, og meldingsdelen med ordbokfunksjonen, er enda treigere...
Nei, jeg skal love dere, jeg kommer ihvertfall til å holde meg til Nokia enn så lenge...

#135741  av Poppe1

Har sonyericsson k750i jg, er meget godt fornøyd! Men w800 frister... Hadde nokia før, men var så mye små problemer liksom!

15,5 timer til det er helg! Jippi!!!!!!

#135772  av celicat23

Vi får inn røkelse her på jobben, som skal selges i jula. Hver jul selger vi mengder med dette. Det jeg lurer litt på, etter lukta og bedømme, hvem assosierer JUL med IHJEL JAGET HORE (som det lukter av røkelsen) ?

Noen her som kan forklare meg det?

#135794  av Kjelliken

celicat23 skrev:Vi får inn røkelse her på jobben, som skal selges i jula. Hver jul selger vi mengder med dette. Det jeg lurer litt på, etter lukta og bedømme, hvem assosierer JUL med IHJEL JAGET HORE (som det lukter av røkelsen) ?

:shock: Hakke peiling, men noen må da ha peiling på det og :roll:

#135873  av Andreazz

celicat23 skrev:Vi får inn røkelse her på jobben, som skal selges i jula. Hver jul selger vi mengder med dette. Det jeg lurer litt på, etter lukta og bedømme, hvem assosierer JUL med IHJEL JAGET HORE (som det lukter av røkelsen) ?

Fordi en av de 3 vise menn hadde med seg røkelse i gave til Jesus-barnet..
Selv om det så lukter fælt og jævlig må ihugga jesus-tilhengere og tradisjons-ryttere ha det på peisehylla i jule perioden.
Værst må det være for de brannmenn, som midt på julaften må rykke ut for å slukke en husbrann fordi en ivrig 5-åring fikk tenne på familiens røkelse før middagen ble servert..

#135877  av kake

http://www.halv-pris.net

De tar Paypal og sender fraktfritt! løp og kjøp...ehhh :roll:

#135891  av one

BONO er helt konge. Håper han får fredsprisen.

#135895  av ADHD:-)))

Hei!:-)
Vorfor blir de postet så FÅ påster eller tråder her på klubbsidene fra Kl:03.00 til 07.00???:-)

#135897  av dalheim

ADHD:-))) skrev:Hei!:-)
Vorfor blir de postet så FÅ påster eller tråder her på klubbsidene fra Kl:03.00 til 07.00???:-)
for de fleste normale sover da ? ;)

#135901  av ADHD:-)))

dalheim skrev:
ADHD:-))) skrev:Hei!:-)
for de fleste normale sover da ? ;)
LOL!!!:-)
Vel så de bety jo då att eg som er uføretrygda er Unormal eg da???:-)
Eller er de bare de att eg er HYPERAKTIV å såver på dagen da alle andre er på jobb å de er ingen ting fornuftigt på TV???:-)
Vel eg antar de må jo vere noen her å passe på da dere normale såver!!!:-)

#135902  av Mr2Nyter'n;p

Hehe.. Er med deg på den..
Passer på de normale vi :D

#135903  av ADHD:-)))

Hei!!!:-)
Takker for støtten for åss Unormale må jo holde forte !!!:-)

#135906  av Neemi

Kan hende jeg joiner dere på nattskiftet neste uke om det ikke skjer for mye på jobb altså ;)
  • 1
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 1168