TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Enda et spm om pris

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#135527  av @lpher

Skylar skrev: til dere som har peiling på dette, hva vil f.eks denne bilen koste meg inn her itl lands.. eg regnet importavgiften på atodb men tror nok at eg fikk det altfor billlig
:D

hadde en eller annen giddet å sjekket det ut ?

takker som alltid
Så vidt jeg kan se så havner den der på i underkant av 280.000,- + frakt. og eventuelle honorar til "hjelpere" :)

Men...du ser at den er "holdt av" til en kjøper?
Bilen der mener jeg å ha sett avertert enstund også...så ut som ett pent eksemplar ihvertfall :)

#135538  av Gjertsen

Fader blir så gira når jeg ser på supra MkIV som er til salgs ass! kunne ønske jeg hadde hatt 350.000 kr der å da liksom!
min største drøm innen motor hadde blitt oppfylt.

Dere som kjøre høyre styrt, hva er nedturene med høyre kjøring?
Åssen er forbikjøring a? legger deg te høyre for å se forbi en bil? eller MÅ du ha på en passasjer? ;p

Slipper jo nesten unna med halve prisen på høyre styrt. vaffal gode 150.000 kr.

#135582  av Skylar

Så da er det altså mulig å få en grei supra på vegen til rundt en 300 000 ...
Høres bra ut 8)

#135601  av mr.veilsidewankel

Gjertsen skrev:Fader blir så gira når jeg ser på supra MkIV som er til salgs ass! kunne ønske jeg hadde hatt 350.000 kr der å da liksom!

Åssen er forbikjøring a? legger deg te høyre for å se forbi en bil? eller MÅ du ha på en passasjer? ;p

er ingen nedturer, eneste som kansje er problem er bomringen(men kjøre du uten skilt så trenger du ikke bry deg om d:D)
og med tanke på forbikjøring,,, ikke noe prob, bare du har nok HK
legg deg litt lenger bak og peis forbi når det er klart,
kan være litt plagsomt med vogntog og lignende store farkoster,,men er bare å vente til du får sikt, så wooooooot forbi:)
har ikke hatt problemer jeg iallefall, og jeg vet hva jeg snakker om, har kjørt rhd i nesten 2 år nå,
er ingen ting å være redd for,, tenk på det slik, du får en mer spesiell bil som flere legger merke til+at du sparer 50-100000kr
er ikke noe å tenke på engang

#135609  av @lpher

Skylar skrev:Så da er det altså mulig å få en grei supra på vegen til rundt en 300 000 ...
Høres bra ut 8)
Om det er de prisene jeg oppga du tenker på....så er de inkludert toll/mva etc. (mangler kun frakt og vederlag til evt. agent) :) Så....en NA vil koste deg FRA og med rundt 200.000,- ferdig regga i norge :)

#135632  av Skylar

Gode ting :D

#135702  av TurboTore

@lpher skrev:Good :D

However...prisbildet vi ser på slike biler idag...er garantert ikke helt det samme til neste sommer...da du skal handle? :)
Hvordan tror du prisene blir fremover?

#135804  av @lpher

TurboTore skrev:
Hvordan tror du prisene blir fremover?
Det...blir i tilfellet kun gjetninger :) ...og der er sikkert du akkurat like flink som meg :D

#135875  av Gjertsen

mr.veilsidewankel skrev:
Gjertsen skrev:Fader blir så gira når jeg ser på supra MkIV som er til salgs ass! kunne ønske jeg hadde hatt 350.000 kr der å da liksom!

er ingen nedturer, eneste som kansje er problem er bomringen(men kjøre du uten skilt så trenger du ikke bry deg om d:D)
og med tanke på forbikjøring,,, ikke noe prob, bare du har nok HK
legg deg litt lenger bak og peis forbi når det er klart,
kan være litt plagsomt med vogntog og lignende store farkoster,,men er bare å vente til du får sikt, så wooooooot forbi:)
har ikke hatt problemer jeg iallefall, og jeg vet hva jeg snakker om, har kjørt rhd i nesten 2 år nå,
er ingen ting å være redd for,, tenk på det slik, du får en mer spesiell bil som flere legger merke til+at du sparer 50-100000kr
er ikke noe å tenke på engang
Droppe skilt ja! har ingen behov for det!
REgner jo med at selve høyre kjøringa bare er en vane sak. men er dette med forbikjøringa som er fucked :evil:

Vet dette er diskutert før, men hæler ikke søke.

Hvor mye koster det å få skifta fra Høyre styrt til Venstre styrt bil?
blir vel ikke no mer i avgifter av den grunn til at det koster helt oppimot 100.000 å gjøre det?
Mener det var en som prata om at de gjordet det i England til 30.000?

#135962  av Remi

@lpher skrev:Good :D

However...prisbildet vi ser på slike biler idag...er garantert ikke helt det samme til neste sommer...da du skal handle? :)
Ka mene du me det her? ligger det prisfall i luften ?

#136012  av celicapower

det koster sikkert godt over 50 60000 sikkert enda mer for å skifta fra høyre t venstre for torpedo veggen må skiftas osv osv.

#136053  av @lpher

Remi skrev: Ka mene du me det her? ligger det prisfall i luften ?
Nope :) Det jeg mener er at ingen vet hva som vil skje med prisene :)

#136055  av @lpher

celicapower skrev:det koster sikkert godt over 50 60000 sikkert enda mer for å skifta fra høyre t venstre for torpedo veggen må skiftas osv osv.
Stemmer....å kjøpe en RHD for i ettertid å konvertere den til LHD vil nok ikke lønne seg på en Supra :) As matter of fact...det tror jeg faktisk kan gjøre bilen enda dyrere :D

#136209  av Gjertsen

@lpher skrev:
celicapower skrev:det koster sikkert godt over 50 60000 sikkert enda mer for å skifta fra høyre t venstre for torpedo veggen må skiftas osv osv.
Stemmer....å kjøpe en RHD for i ettertid å konvertere den til LHD vil nok ikke lønne seg på en Supra :) As matter of fact...det tror jeg faktisk kan gjøre bilen enda dyrere :D
Dette må man sjekke opp mere om!
Ingen som har hørt med Biltilsynet om det kommer ekstra avgifter for å konvertere til venstre styrt vel?
Da har jeg noe å gjøre en gang jeg husker det:p hehe