celicat23 skrev:Heismusikk? Heh.grimfer skrev:Tror ikke det er damer med mors instinkt han får. Tror det er DIGRE homser som ser muligheten for å ha en liten kompakt bærbar rompis han møter. Kraft-bøger, med behov for sex-on-the-go og heis musikk.celicat23 skrev: Jamie Cullum er rompis.Hehe... Nå begynner kranglinga.![]()
Visste nok noen kom til å si noe slikt, ja. Men faktum er at Jamie Cullum er svært dyktig musikalsk, han er i det minste flink til håndverket sitt. Noe man ikke alltid kan si om andre som er mye tøffere.
Jamie Cullum er en spjæling som sikkert får damer med morsinstinkt... Men som musiker er han grisebra.
grimfer skrev:Musikken er grusom.celicat23 skrev:Heismusikk? Heh.grimfer skrev: Hehe... Nå begynner kranglinga.Tror ikke det er damer med mors instinkt han får. Tror det er DIGRE homser som ser muligheten for å ha en liten kompakt bærbar rompis han møter. Kraft-bøger, med behov for sex-on-the-go og heis musikk.![]()
Visste nok noen kom til å si noe slikt, ja. Men faktum er at Jamie Cullum er svært dyktig musikalsk, han er i det minste flink til håndverket sitt. Noe man ikke alltid kan si om andre som er mye tøffere.
Jamie Cullum er en spjæling som sikkert får damer med morsinstinkt... Men som musiker er han grisebra.![]()
Si hva du vil, men musikksjangere er vanskelig å sette opp mot hverandre.![]()
La oss konkludere med at Jamie Cullum ser ut som en fjott, og at du ikke liker noe som helst med ham. Jeg liker musikken.
celicat23 skrev:Hehegrimfer skrev:Musikken er grusom.celicat23 skrev: Tror ikke det er damer med mors instinkt han får. Tror det er DIGRE homser som ser muligheten for å ha en liten kompakt bærbar rompis han møter. Kraft-bøger, med behov for sex-on-the-go og heis musikk.Heismusikk? Heh.![]()
Si hva du vil, men musikksjangere er vanskelig å sette opp mot hverandre.![]()
La oss konkludere med at Jamie Cullum ser ut som en fjott, og at du ikke liker noe som helst med ham. Jeg liker musikken.
(ja, jeg driver å sjekker tolmodigheten din)
celicat23 skrev:Har spilt SSX og Tricky. Kule spill.RedCelica skrev:GTA : San Andreas er bra!SSX ON TOUR er også dritgøy! Satt med det i hele går kveld, og er vel det jeg skal gjøre i kveld ogsåHvis du har spilt noen av SSX spillene og likte det, så er det bare å kjøpe SSX ON TOUR med en gang det kommer ut!