TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hva syns dere om denne mr2 turboen?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #137565  av celica4ever

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=891835

Jeg lurer på om jeg skal prøve og selge min celica og kjøpe den bilen med engang :P

Ser utrolig fin ut, også er den jo bakhjulstrekker med turbo :lol:

Hva syns dere om pirsen?

Hvor mange hk kan du få ved chip trimming av den bilen eller er det bedre og sette inn ett større turbo?

#137574  av RedCelica

Flott bil det. Felgene var bare nam nam!:D

#137575  av lexusmann

Ã… hoi!!! :shock:
Der har du jo en fiks ferdig bil!!!
Kanskje liiitt mye rødt inni, da...Men løp å kjøp, prisen var jo ikkeno å si på!!

#137584  av Larsen

jepp ikke noe tvil, bare eksos og lyktene på skiltet som ikke var helt på G...

#137586  av Mr2 Mk2

går her i området....personlig syns jeg den ser MYE bedre ut på bilder enn i real life....

#137606  av kake

Prisen er vel grei nok hvis den er teknisk i orden.

Du spurte hva jeg syntes,

Sett fra siden ser det ut som det mangler noe slags bakleppe.
Interiøret ser jævlig ut pga all rødfargen.
Karbonleppa foran ser ikke ut.
Sugerøret på taket passer ikke med resten av bilen.
Trenger spacere bak.
Pottene ser helt aldeles jævlige ut :)
Trenger vanlig skilt bak.
Trenger rødfarge på de oransje baklysa.
Brannslukningsapparat i bakvinduet ? Harry!
Originalspoilern passer ikke sammen med den stylingen.
Burde hatt noen mindre speil.

:wink:

#137613  av Neemi

Hmm.....denne har jeg da sett til salgs i flere måneder nå.
Er det en grunn til at den har stått så lenge kanskje.....annet enn at det har vært litt rolig marked i det siste.

#137619  av Mr2stord

Gammle bilen min, ja den har vore til salgs lenge. Men eg brukte mangen månader på å få solgt den eg og. Er nok ikkje so enkelt å få solgt ein slik bil, men pris å standen på bilen er veldig bra.
 #137622  av celica4ever

men er det lett og trimme mr2 turboene`? uten at det skal koste deg så veldig mye?
 #137627  av Blueman

celica4ever skrev:men er det lett og trimme mr2 turboene`? uten at det skal koste deg så veldig mye?
Koster det ikke så duger det ikke :P

#137671  av cameleon

Den bilen der er vel hun jenta si den. Tror vi omtalte denne tidligere. trukker det er så mange som har de pottene der bak. Før hadde den aluvinge men ser ut som om den har blitt skiftet til orginal. :)

#137676  av celicat23

En av de penere mr2'ene her til lands ivertfall. Bortsett fra eksos'en, som er LITT for mye av det gode. 1 rør på hver side er OK, men 2 på hver side...Hmmmmm.

#137685  av Erlend

Min mening:

- Bilen totalt sett var veldig boy racer... 4 rør bak? Rødt interiør? Brannslukkerapparat i vinduet? Leppe man kan spise frokost på? Hjelpe meg...
- Grunn til litt bekymring pga den MASSIVE BOVen kanskje?

Ellers - Folk som ikke kan skrive ordentlig norsk er jeg alltid litt skeptisk til ;)

MR2

#137698  av Ter Bek

Nei det var et trist syn! Det intreøret var alt annet enn pent spør du meg.
Brannslukeren i viduet bak er jo rene bomba i en brååå stopp.livsfarilg er det!

Sum sumari :cry: :cry: :cry: :cry: :!:

#137722  av FireWalk

Førsteintrykket var veldig bra. Men ble litt skeptisk når jeg så de enorme pottene bak.. ble totalt overkill og bilen gikk over i sjangeren "harry/rånete". Det enorme skiltet bør byttes ut med et normalt skilt som ser mye bedre ut.

Frontleppa ødela mye av fronten, og jeg syntes de orginale tåkelysene ser bedre ut enn den løsningen som var brukt her. Sugerørene passet heller ikkehelt på bilen, mye pga den orginale vingen som blir for liten og stilren i forhold til resten som ikke er det.

Sytntes det interiøret ble litt voldsomt jeg også.
Kall meg gjerne gammeldags, men jeg liker det litt stilrent jeg da. Syntes MR2 er litt sånn "ferrari Lite", så liker at det er stilrent.. Er ikke noen tilhenger av å "råne" opp slike biler.

Men dette er jo ting som kan fikses på ;) Så om motor og drivverk er i god stand så er det vel ikke noe problem.