TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svendsen Eksos i tr.heim. (heeeelt feil bilmerke men :p )

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #137515  av 94CelicaGT

har en kompis som skulle skifta ut bakre del av eksosen sin og fått montert en passe brukbar "loffvarmer" for en kompakt dyp lyd. Gidder ikke bytte ut hele eksosanlegget da det ikke er noe vits..

sp.målet er.. er det noen her som vet hvordan Svendsen i Tr.heim er på priser for slike jobber?

er ikke snakk om all verden dette da..få av potta som er på i dag..sveise overganger og ei grom potte.

takker for svar da kompisen min stresser noe fælt med å få seg litt lyd i vogna si :P

å ja..det er ikke Toyota det er snakk om dessverre men folk her er kyndige og hjelpsomme så da sa jeg meg villig til og høre med toyota-kollegaer her :)

#137585  av AJ82

Det enkleste og beste er vel bare å ta en telefon til Svendsen og spørre dem. skal sikkert ikke ha så mye for det...

Andre

#137590  av Magnus;)

når jeg skulle skifte eksos hos dem, skulle dem ha 5000,- for jobben ink. alle deler, men det var hele anlegget da...

#137694  av megetlei

Betalte ca 800 hos svendsen. Jobben bestod av fjerning av org. potte og sveising av supersprint bakpotte.

megetlei

#137707  av sindrejl

kjøpte potte jeg og fikk en kar på lundamo som har et verksted der til å gjøre det gratis.. regner med han ikke vil være dyre for dere heller ;)

ring og hør: 92048613

#137813  av lexusmann

du må slette dobbeltposten din, megetlei... :wink: