TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen hær som har hørt om morel hifi

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#134933  av bose

Morel er en veldig kjent OEM produsent..... mange kjente merker brukte/bruker Morel....kan blant annet nevne Forsmann ,tror også Dynaudio bruker Morel. (ikke helt sikker)
Har sett at de har endel bil elementer, men hvordan de er aner jeg ikke....

#135572  av kodalracing

okai en kar jeg kjener har begynt og selge det. og du vet jo sikkert åsen selgere er hehe produkte dems er jo best, hehe greit med andre folks mening. hadde aldri hørt om det jeg

#137855  av Herr Knutsen

JA, Morel har vi hørt om!

JA, Morel låter BRA!

JA, Morel har vi litt lyst på! :P

Men det er mye som er råere, særlig prisen tatt i betraktning! Personlig er jeg meget fornøyd med mitt Cadence-komp.sett, som koster ca. halvparten av hva jeg måtte betalt om jeg skulle hatt et Morel-frontsett som spiller like høyt.

Hvor pent det spiller, er en annen sak. Der er nok Morel noen hestehoder foran, kanskje uansett serie.

Det er billig å like hard, røff musikk! Glattpolert lyd gir tom lommebok! :P

#137870  av @lpher

Herr Knutsen skrev:
Det er billig å like hard, røff musikk! Glattpolert lyd gir tom lommebok! :P
PMSL :D Du får sagt det du da :D

#138913  av kodalracing

dyrt ja skulle ha ca5000 for den minste forsterkern sa han mye annet fint en kan få til den prisen

#139726  av Herr Knutsen

Stort sett får man hva man betaler for når det gjelder bilstereo.

Noen merker er såklart overpriset, og lever kun på image osv.

Morel er ikke et av disse, etter min mening. De satser på lydkvalitet, og kan matches av få andre!

Dessuten må man huske at Morel er en pioner når det gjelder å utvikle nye ting. Neodymium? Morel. Domeformet mellomtone? Morel.

Det at andre lager høyttalere som ser like ut og koster mindre, betyr så klart ikke at de er av samme kvalitet. Selv om det holder for de fleste, i de fleste tilfeller! :)

Mvh
Jan Rune