TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forskjeller Carlos Sainz og GT4 *HASTER*

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #137872  av SupraTurbo

Hei kan noen liste opp alt de kommer på som er forskjellig på Carlos Sainz og vanlig GT4...

Skal brukes til å forklare forsikringselskapet med, da min bror kjørte av veien og antagelig blir vraket... :(

#137881  av GT4 CS

Du kan jo ta et raskt søk ;)

Ellers kort forklart:
Carlos utgaven har: Annet panser,annen girkasse,kjøling for regreim,vannavkjølt ic,andre differ,annet eksosanlegg,hele 4hk mer, forbedret understell,andre stoler og dørtrekk,annen frontfanger,lettere bjelke bak,andre baklykter,lettere bakstøtfanger,enkelt og greit skal bilen og være enkel og gjøre om til rallybil,derfor og en annen hjerne i bilen :)

#137898  av Tor

Ganske enkelt forklart det der ja :) Søk så finner du mye mere info. Vet at jeg har svart ganske så grundig på det for en stund siden.

#137904  av SupraTurbo

takk takk... prøvd å søk før eg la ut emne, men fainn itj nå... ska prøv igjen
:wink:

#137907  av larsst185

Har cs en andre seter og dørtrekk enn vanlig gt4?Vanlig gt4 med skinn har vel samme interiør?

#137919  av ae82turbo

Har annet eksosanlegg også

#137923  av Gjertsen

SupraTurbo skrev:takk takk... prøvd å søk før eg la ut emne, men fainn itj nå... ska prøv igjen
du prøvde og fant ingenting`?
da har du ikke leita godt nok:p
er syyyyykt mange som har spørt om dette før og samme svara kommer gang på gang ;) hehe

#137945  av tojo

SupraTurbo skrev:takk takk... prøvd å søk før eg la ut emne, men fainn itj nå... ska prøv igjen
Her er litt om forskjellene:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... orskjeller

http://www.crossy59.freeserve.co.uk/spec185cs.html

#138032  av GT4 CS

larsst185 skrev:Har cs en andre seter og dørtrekk enn vanlig gt4?Vanlig gt4 med skinn har vel samme interiør?
Om du har skinn i GT4 så har du samme som i carlosen,men trur ikke så mange bestilte den med skinnseter,for nesten alle jeg har sett er med stoffstoler, det vil si,er bare stoffe som er annerledes mellom bila,selve stolen er helt lik.