TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min Celica GT-FOUR ST 205

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#137961  av Lilli

kaimagne skrev:Der hører du Lilli! Jeg sa jo at du skulle få de der, hvis du kjøpte nye 18-tommere til meg... Men neida, ikke høre etter nei... ;)

Det er TSW Pace som sannsynligvis kommer til å bli valget, jeg skal legge ut bilder jeg og Lilli photoshoppa i går kveld/natt, når jeg kommer meg hjem fra jobben.
Kan jo kjøpe "nye" felger til meg selv da...
Er du ikke ferdig på jobb....venter på bildene eg... :wink:

#138070  av Lilli

Nå er bilen lasta på toget i Drammen og på tur hjem....eg sitter nå her og venter og gleder meg til å se den igjen..kommer til Narvik fredag :)
Ser fram til å bli kjent med den!!! :wink:

#138086  av ST205RR

blir vel bra det :D

hvordan var første inntrykket av bilen ?

#138090  av Lilli

ST205RR skrev:blir vel bra det :D

hvordan var første inntrykket av bilen ?
Førsteinntrykket: Da knut rygga bilen ut av garasjen og eg såg den lekkre hekken på den ble eg vel littt stum, den var mye finere en eg hadde trudd, gikk sikkert 10 runder rundt bilen og ble bare mer og mer "forelska". Fikk ikke kjørt bilen første gang eg såg den, men da vi kjørte fra knut ette å ha sett den, begynte tårene å trille på meg, endelig hadde drømmen gått i oppfyllelse!! :D
Syns bilen er finere i sølv en sort(som eg i utgangspunktet ville ha) fordi formene og detaljene i karosseriet kommer bedre fram.
Første kjøretur; litt uvant og forskjellig fra audien, tyngre på rattet. Men da eg kom meg ut av byggefeltet og kunne øke litt på, kjenne på motoren litt ble vel bare gliset bredere og bredere, som tidligere kommentert :oops:
Og da eg hadde gitt på "litt" på motorveien og drog ifra diverse, og de bare forsvant bak meg skjønte eg vel hva som "bor" i bilen!
En herlig bil, på alle mulige måter!!! 8) :D

#138122  av kaimagne

Lilli skrev:Kan jo kjøpe "nye" felger til meg selv da...
Er du ikke ferdig på jobb....venter på bildene eg... :wink:
Jada masa... ;)
Vedlegg
TSW Pace (Lilli sin favoritt)
TSW Pace (Lilli sin favoritt)
TSW-PACE.JPG (231.99 kiB) Vist 1464 ganger
TSW Kyalami (min favoritt)
TSW Kyalami (min favoritt)
TSW-KYALAMI.JPG (232.35 kiB) Vist 1457 ganger
Mega Acera (mulig vinterfelg)
Mega Acera (mulig vinterfelg)
MEGA-ACERA-(SUPERDEKKNO).JPG (214.12 kiB) Vist 1466 ganger

#138127  av TurboKnut

Jeg holder med Lilli. Siste var finest.

#138156  av Lilli

Ja eg er åpen for synspunkter angående felgvalget :lol:

#138189  av kennethx

Jeg tenker bare for et ¤%#¤% det ville være å vaske de siste, og hadde valgt de første :lol:

#138205  av mk1 black limited

Har alltid likte mange-ekede felger best på Celica mk6 - så jeg synes siste forslag var penest på bilen.

#138254  av GT4 CS

Alltid likt litt rally preg,så ville gått for de første :)

#138266  av celicat23

Tror noen grafitt gråe/"gun metal" farget felger ville passet utrolig fint på den sølvfargede bilen din. Noe med kant ville vært gøy, som f.eks TSW thruxton
Vedlegg
thruxton_front.jpg
thruxton_front.jpg (37.98 kiB) Vist 2624 ganger

#138269  av Lilli

Siden eg selv ikke har Photoshop hadde eg satt pris på om noen "mekka" de felgene på bilen min sånn at eg kunne sett de på :wink:

GT4 CS med de første mener du da de "vinterfelgene"?

Og Kennethx eg blir ikke å tillate for mye skitt på felgene før de blir rengjort (må jo ha noe å bruke kaserte tannkoster(børster)på)!
Og det er nå så mange gode rengjøringsprodukter på markede så det blir vel ikke et så stort problem!

#138277  av sleeper

Lilli skrev:Siden eg selv ikke har Photoshop hadde eg satt pris på om noen "mekka" de felgene på bilen min sånn at eg kunne sett de på :wink:

GT4 CS med de første mener du da de "vinterfelgene"?

Og Kennethx eg blir ikke å tillate for mye skitt på felgene før de blir rengjort (må jo ha noe å bruke kaserte tannkoster(børster)på)!
Og det er nå så mange gode rengjøringsprodukter på markede så det blir vel ikke et så stort problem!
det er noe du sier de første 5 gangene du gjør det!
blir dritt lei av og vaske felger!!

#138287  av Lilli

sleeper skrev:
Lilli skrev:Og Kennethx eg blir ikke å tillate for mye skitt på felgene før de blir rengjort (må jo ha noe å bruke kaserte tannkoster(børster)på)!
det er noe du sier de første 5 gangene du gjør det!
blir dritt lei av og vaske felger!!
Eg er nå vokst opp med å vaske og polere på brutterns og faterns bil!
Har hele tiden hatt bil selv om dettte er den første som er regga på meg.
Har alltid likt å pusle med bilene, selv om fattern syns eg er litt gal når eg sitter å skurer felgene med tannkost! Fint å gjøre på søndagene og gjør man det jevnlig tar det ikke lange stunden heller :wink:

#138300  av lasse

Riktig det, det er først når man begynner å sløve bremsestøvet setter seg skikkelig...
Er visst en fordel å polere felgene også...