TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#138725  av elino

Årets første snø... :shock:
Det er pluss grader så den legger seg ikke, men det snør :D

FÃ¥r vel legge om til vinterdekk i dag da :roll:

#138727  av Kjelliken

8) helvete no ble eg mesunnelig eg og vil ha snø..... :D

#138736  av Neemi

Og så kom snøen til Lørenskog og.
Og jeg har mr2 med sommerdekk som må kjøres til Strømmen for å få byttet bil.
Der står Starleten.....OGSÅ med sommerdekk.
Og vinterdekka ligger i Fetsund :(

Dagens moral: aldri utsett til i morgen det du kan gjøre i dag! (i går skinte nemlig sola og det var mildt)

#138740  av ST182

ikke noe snø i moss heller, bare regn.. men temperaturen synker stadig.. er ikke mer en 4,3 plussgrader ute..
Men siden jeg ikke har fått ordna med nye piggfrie vinterdekk på 17" felga ennå, så kan godt snøen og isen holde seg unna litt til gitt. Har ikke mye lyst til sette på de kjipe 14" felga med piggdekk..

#138741  av Lilli

ÆÆæææ.....sjekk hva eg våkna opp til..kom brått på den!
Gt4 står i Narvik(kom fredag) på sommerdekk og Audien står på tunet OGSÅ med (slitte) sommerdekk, vinterdekka er hos foreldrene mine Bump!! :cry:
Hvorfor bytta eg ikke dekk i går?? :wink
Vedlegg
Ungene er kjempeglade...litt pent er det jo....
Ungene er kjempeglade...litt pent er det jo....
Vinter 001.jpg (191.54 kiB) Vist 809 ganger
Kom brått på, blomster på terrassen enda...
Kom brått på, blomster på terrassen enda...
Vinter 002.jpg (127.05 kiB) Vist 808 ganger

#138743  av Lilli

Neemi skrev:.
Dagens moral: aldri utsett til i morgen det du kan gjøre i dag! (i går skinte nemlig sola og det var mildt)
Flott moral Neemi, gjelder bare å huske den!! :wink:

#138747  av elino

Lilli....Du har jo sol også.... *misunnelig*
Var der i sommer... utrolig flott natur
Her sitter jeg i hedmarks dype skoger....det er mørkt, bløtt og kaldt....men det snør :D

#138748  av ST182

hehe nå får du jo testet celicaen litt :wink: bare å skaffe seg vinterdekk og finne seg en øde og åpen plass og sette igang med å leke seg på snøen.. :D

#138750  av Lilli

elino skrev:Lilli....Du har jo sol også.... *misunnelig*
Var der i sommer... utrolig flott natur
Her sitter jeg i hedmarks dype skoger....det er mørkt, bløtt og kaldt....men det snør :D
Joda her er sol og flott vær!
Men er litt kjipt med snø siden eg er ute og snekkrer garasje!
Og grommbilen ikke er i tunet enda, men det ordner seg vel over helga..
Og får bare snekkre fortere så holder en nok varmen, og hive seg rundt og få bytta dekk! Så er alt på stell! :)

#138752  av Lilli

ST182 skrev:hehe nå får du jo testet celicaen litt :wink: bare å skaffe seg vinterdekk og finne seg en øde og åpen plass og sette igang med å leke seg på snøen.. :D
He he ja gjett om eg skal 8) , får høre med Larsst185 om han kan bli med å hente bilen over helga, kan ikke ha 4 vinterdekk med på bussen!
Hils fruen!!

#138753  av Blueman

lilli: har ikke du 4x4 på biln din ? :D
Da er det jo ikke noe stress :P

#138754  av ST182

Her Lilli, har du et par bilder fra da vi leverte bilen på søndagen. 3 generasjoner med celica.
Vedlegg
IMG_2820[1]fix.JPG
IMG_2820[1]fix.JPG (218.93 kiB) Vist 811 ganger
IMG_2817[1]fix.JPG
IMG_2817[1]fix.JPG (215.28 kiB) Vist 815 ganger

#138759  av Lilli

Blueman skrev:lilli: har ikke du 4x4 på biln din ? :D
Da er det jo ikke noe stress :P
Hmm tja hører det men eg føler meg ikke trygg uten vinterdekk :wink: , gammel vane!
Det store spørsmålet er vel piggfritt eller pigg?

ST182, gjett 3 ganger hvilken bil eg liker best?? Eg er sååå forelska i den bilen...kanskje eg kan montere en seng i garasjen... :D

#138760  av ST182

Lilli skrev: ST182, gjett 3 ganger hvilken bil eg liker best?? Eg er sååå forelska i den bilen...kanskje eg kan montere en seng i garasjen... :D
hehe sprek bil ja.. Må nok ha turbobil selv snart ja... Istedet for å ta med senga ut til bilen, så kan du heller bestille deg en myk plysj-modell av bilen, til å ha på hodetputa :wink: http://star.ruru.ne.jp/nuiguruma/sample/st205.htm
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 1168