TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Et lite japsetreff i Trondheim før snøen kommer...

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#135989  av KK-ma70

Torbiz skrev:Blir med jeg oxo med min mk5celica cab. Men du mener vel 9/10? :P
HeHey... klarte å logge deg inn til slutt ja. Velkommen :D

Karl\Lexus

#136512  av CRX

Et par bilder fra treffet i helga,fikk ikke lov å ta bilde av Mr2en til Christian fordi den var møkkaskitten,men den snek seg med likavel..... :lol:
Vedlegg
DSCF0009.JPG
DSCF0009.JPG (201.72 kiB) Vist 2392 ganger
DSCF0008.JPG
DSCF0008.JPG (208.94 kiB) Vist 2374 ganger
DSCF0007.JPG
DSCF0007.JPG (152.29 kiB) Vist 2373 ganger
DSCF0003.JPG
DSCF0003.JPG (206.07 kiB) Vist 2367 ganger

#136920  av CRX

chris skrev:Bra bilder, ser ikke at bilen min er skitten :mrgreen:
LOL...bilen din er photoshoppa.. :lol:

#137134  av cameleon

Og nok en gang flekker sindre stumpen sin mot karl som kikker iherdig ned i sprekka :mrgreen:

#137160  av sindrejl

cameleon skrev:Og nok en gang flekker sindre stumpen sin mot karl som kikker iherdig ned i sprekka :mrgreen:
ser ut som den værste yo yo'en i den jakka :P Carl titter alltid på stumpen min han

#137212  av cameleon

sindrejl skrev:
cameleon skrev:Og nok en gang flekker sindre stumpen sin mot karl som kikker iherdig ned i sprekka :mrgreen:
ser ut som den værste yo yo'en i den jakka :P Carl titter alltid på stumpen min han
Ser temmelig gangster ut der ja :lol:
Som lil jon ville ha ræppet : "To the window, to the floor, to the swet drip off my balls...AAAH SKIT, SKIT, SKIT, SKIT" :lol:

#137226  av sindrejl

cameleon skrev:
sindrejl skrev:
Som lil jon ville ha ræppet : "To the window, to the floor, to the swet drip off my balls...AAAH SKIT, SKIT, SKIT, SKIT" :lol:
være forsiktig nå så ikke innlegget blir slettet.. her inne sletter dem nesten alt virker det som :)

#137285  av cameleon

sindrejl skrev:
cameleon skrev:
sindrejl skrev: ser ut som den værste yo yo'en i den jakka :P Carl titter alltid på stumpen min han
være forsiktig nå så ikke innlegget blir slettet.. her inne sletter dem nesten alt virker det som :)
Om de sletter et slikt innlegg, så foreslår jeg moderatorbytte hehe :wink:

#138681  av kurtis

CRX skrev:Et par bilder fra treffet i helga,fikk ikke lov å ta bilde av Mr2en til Christian fordi den var møkkaskitten,men den snek seg med likavel..... :lol:
MY IMPREZA......

#138697  av sindrejl

kurtis skrev:
CRX skrev:Et par bilder fra treffet i helga,fikk ikke lov å ta bilde av Mr2en til Christian fordi den var møkkaskitten,men den snek seg med likavel..... :lol:
MY IMPREZA......
nommen.. halloen og vælkømminj

#138919  av kurtis

sindrejl skrev:
kurtis skrev:
MY IMPREZA......
nommen.. halloen og vælkømminj

øhømm, . øhh.. takk..... kremt....

kan også se flere Impreza på

http://www.imprezadriver.com

kremt

#138925  av @lpher

kurtis skrev:

øhømm, . øhh.. takk..... kremt....

kan også se flere Impreza på

http://www.imprezadriver.com

kremt