TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• JAAAAAAAAAAA! Jeg har kommet ut av skapet...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #139066  av Pgus

Etter å drømt om midtmotor-bil i over 15 år, har jeg enderlig kjøpet meg en morobil. :D

Har følt meg som verdens største "tire-kicker". Har blant annet vært medlem her i over 2 år, uten å ha bil. (joda, har to biler, men en Mazda 7-seter, og en outback teller liksom ikke her)

Har gått litt motsatt vei enn de fleste her inne...

Har fått 3 unger,er gift og har et hus som jeg er fornøyd med.
Men nå rister kona på hodet.. tidlig 40-års krise er hennes diagnose.

For nå har jeg fått meg en gammel MR2 MK1, som jeg kan leke meg med..

Den er langt fra strøken, og motor'n har tatt kvelden...men jeg er like blid, for den er min!

Og endelig kan jeg begynne å poste her inne, om ting som ikke bare er av "akademisk" interessse. men om min egen bil... god følelse.. :P

For spesielt intresserte kan jeg nevne at det er gamle bilen til Kenny, her på forumet jeg har overtatt omsorgen for...

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=10552

Jada, jeg vet at jeg ikke skal ødlegge forumet med slike poster, men jeg måtte bare ha det ut..

#139072  av ADHD:-)))

Grattulere med ny bil(SPORTS bil!!!:-))

#139075  av Anders gullstein

Hehe, kjekt med et lite garasjeprosjekt da :)

Du har mye å glede deg over (og grue seg over muligens), men uansett hvordan bilen er, så blir man glad i den, uansett hva som feiler den.

Ta tiden til hjelp, så kommer den sikkert på veien etterhvert. Vi på forumet skal ihvertfall prøve å hjelpe deg ut av div. problem som dukker opp på veien. :)

#139080  av Mr2Nyter'n;p

Slike poster hører absolutt hjemme her! Gratulerer! :D :D

Kan love deg mye morro når du får bilen på veien.. Og jeg må få si at det ikke akkurat er det værste utgangspunktet for en morsom fremtid du har kjøpt deg :P

Godt bilen kom i hendene til noen med en drøm å oppfylle :wink:

#139102  av Lilli

Velkommen i klubben! :lol:

Eg har og hus, 2 unger (enslig forsørger da)og en tør Audi!

Men interessen for bil (som eg måtte legge bort i mitt tidligere forhold) har eg henta fram igjen(har alltid vært der men holdt den litt for meg selv)Og nå er eg den stolte eier av en st205. :D

Alle syns eg var litt gal som ville ha en sånn upraktisk bil, men eg har alt annet på "stell", så da kan de ikke si noe, dessuten har eg hodet i skyene så eg hører det ikke..
Og så har eg jo truffet en som skjønner dette veldig godt... :oops:
Og en annen ting: Har man det bra med seg selv og en "hobby" en liker så er man en bedre person for de rundt en og.
Bedre med bil..en at 40årskrisa gir utslag på andre måter..

#139105  av spkstrp

hehe gratulere :D Veldig morrsomme biler, de er litt historiske da <grinn> ;) hehe.. Kanskje jeg kjøper en sånn på nytt om noen år :lol:
 #139111  av hovik

Pgus skrev: Men nå rister kona på hodet.. tidlig 40-års krise er hennes diagnose.
Jeg fikk samme diagnose når jeg kjøpte min mr2 i en alder av 25. Mange som ikke helt forstår det med å ha en bil kun for morro skyld.

Grattis med morsom bil.

#139165  av Johnny_Bravo

Gratulerer. tenkte litt på å kjøpe den bilen selv jeg faktisk :)

#139168  av Kjelliken

:D jaja gratulerer med ny bil og er vel litt seint og si velkommen i kluben hvis du allerede har vert her i to år.. lengre enn meg det gitt..

Men nå er det vel bare og få bestilt seg en kompressor maskin og putte nedi der så får du skikkelig med guff i den.. :roll:

#139178  av Mr2 Mk2

Kjelliken skrev:Men nå er det vel bare og få bestilt seg en kompressor maskin og putte nedi der så får du skikkelig med guff i den.. :roll:
"Følger også med en 4agze motor (kompressor) som er under ombygging til turbo. Klarer greit 250 hk. og passer rett i original fester. (11000.-)
Bilen er vel i alt påkostet rundt 50000-60000.- + motoren jeg har kjøpt, og deler til den "

#139248  av Arne rebel

Gratulere med et leketøy som virkelig er en utløser for stress som er påført av dagliglivets realiteter. 8) Er selv eier av en artig kjøremaskinen som aw11en er....

#139304  av Pgus

Hyggelig med så mye positiv tilbakemelding... :o

4agze motor'n gikk til noen andre gitt...

Jeg må slite med den som sitter i bilen inntil videre..

#139337  av spkstrp

hmz.. her må jeg rette en pekefinger til alle som ikke liker 4age! det er en herlig motor, dermed basta :lol:

#139341  av Mr2Nyter'n;p

Kan man bli SINNSYKT enig?

Isåfall er jeg det med spkrktp eller hva nicket er... :D

#139358  av Pgus

He,he har IKKE noe imot 4a-ge, tvert i mot...

Men de er bare såååååå mye mer morsome når de går... der innfrir ikke min... :oops: