TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da var dempere og fjærer bestilt

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #1398  av Hobbes

Nå har jeg etter lang tid endelig fått kjøpt men en bli til ( Peugeoth 106 Rallye)og oppgradert Mr2'en til helge og sommer bil. Så nå er det bare og beynne og mekke.

Det første jeg har på tapetet og som er bestilt, er Bilstein dempere ( ikke de org.) noen som lages på bestilling. Og PI fjærer som senker 40 mm. :D

Så nå må jeg bare få til EPC og jeg har planer om og bestille alle foringer og styre kuler mm.

Er der noen her som har erfaing med sånne poly (ette eller annet) foringer?

Jeg håper også i løpet av vinteren og innstallere stoler fra Opel speedster.

Ha en fortsatt god sommer.

#1401  av CelicaTurbo

det er flott å høre at folk får gang i planene sine, og, en daglig-bil kunne jeg gjerne tenkt meg også.. :)
 #1404  av arild

106 rallye er et utmerket valg da!
jeg er litt på utkikk etter en selv, men det blir kanskje en 205 gti med 1.9 motoren..
hvor mye ga du for den?

#1406  av Hobbes

Jepp jeg er meget godt fornøyd. Jeg gav 84k pluss reg. for en 97 mod. da fikk jeg inkl. understellsbehandling og 3 mnd. garanti så nå må jeg ta en tur til NAF snart.

Selv om bilen har drift på forhjulene så veier den kunn 900 kg og har 100 hk. :D

#1428  av MR2turbo

Det høres bra ut! Skal du gjøre mye med bilen nå :)

Er du fortsatt interresert i vinterlagring av mr'en? Det begynner å se ut som om det kan bli fullt så jeg vil gjerne vite om du trenger plass elller ikke..

#1432  av Hobbes

Sorry, jeg har fått en plass til den. Jeg sendte en mail til deg ( Mr2turbo) ang garasje plass. Ventet på pris. Jeg tenker jeg konsentrerer meg om understellet i vinter.

Så har jeg hørt at det går an og få tilpasset supra bremser, men det er litt inn i fremtiden.

#1433  av Hobbes

Sorry jeg har funnet plass til min.
Jeg sendte deg en( mr2turbo) mail og ventet på pris men det ser ikke ut som den har kommet frem.

Jeg har nå også bestilt verkstedhåndbøkene fra USA 8)

Ellers så har jeg hørt at det går ann og montere Supra bremser men det er litt lengre inn i fremtiden

#1442  av MR2turbo

Okey, tror at jeg må ha misset den mailen.. :? Sorry...

Planene høres bra ut! :)