TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mitt MA60 Supra mk2 prosjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#136014  av celicagutten

flere bilder
Vedlegg
IMG_1744.jpg
IMG_1744.jpg (192.65 kiB) Vist 1089 ganger

#136015  av celicagutten

iu
Vedlegg
IMG_1745.jpg
IMG_1745.jpg (239.77 kiB) Vist 1091 ganger

#136016  av celicagutten

gh
Vedlegg
IMG_1743.jpg
IMG_1743.jpg (240.97 kiB) Vist 1087 ganger

#136968  av skody

(Endelig en bil både jeg og TheStig har sansen for *kremt*)
Uendelig rå biler! Godt å se noe annet enn mr2, FeilWD celica og supra mk4 her inne :twisted:

Har du en standard 5M-GE i denne? Noen videre planer under huven? 7M-GTE er bolt on vet du ;)
Nå som karosseriet er strøkent(?) må du jo ha noe som flytter det forover. Egon skaffer deg (med automat) 2JZ-GTE for 18.000DKK. Et halfcut var vel litt over 32K DKK med automat. Hvis du ikke skal trimme så mye har han også 2JZ-GTE vvti. Da har du 350hk (og 520nm?) uten å røre en skrue. På motoren vel å merke. 8)
Hva en 7M-GTE koster har jeg ingen aning om. Må jo få tak på ei W57-58, R154(?) eller V160 kasse og da. W50/55 tåler ikke mye når det blir turbo.

PS!! Rediger topicen/tittelen til f.eks; "Mitt MA60 Supra mk2 prosjekt" ell.no som sier hva du har (Ã¥ drive med).
Og når du legger inn bilder er det mulig å legge flere bilder i samme tråden :p

#136980  av kennethx

skody skrev: PS!! Rediger topicen/tittelen til f.eks; "Mitt MA60 Supra mk2 prosjekt" ell.no som sier hva du har (Ã¥ drive med).
Bare for å presisere litt...
Redigere emnet på posten gjør du ved å trykke på endre knappen på din første post i denne tråden.

Og ja, du kan legge inn flere bilder i samme post. Maks 5 bilder pr post, så må du ta en ny svar på tråden for å legge til maks 5 nye osv.

#137911  av celicagutten

skody skrev:(Endelig en bil både jeg og TheStig har sansen for *kremt*)
Uendelig rå biler! Godt å se noe annet enn mr2, FeilWD celica og supra mk4 her inne :twisted:

Har du en standard 5M-GE i denne? Noen videre planer under huven? 7M-GTE er bolt on vet du ;)
Nå som karosseriet er strøkent(?) må du jo ha noe som flytter det forover. Egon skaffer deg (med automat) 2JZ-GTE for 18.000DKK. Et halfcut var vel litt over 32K DKK med automat. Hvis du ikke skal trimme så mye har han også 2JZ-GTE vvti. Da har du 350hk (og 520nm?) uten å røre en skrue. På motoren vel å merke. 8)
Hva en 7M-GTE koster har jeg ingen aning om. Må jo få tak på ei W57-58, R154(?) eller V160 kasse og da. W50/55 tåler ikke mye når det blir turbo.

PS!! Rediger topicen/tittelen til f.eks; "Mitt MA60 Supra mk2 prosjekt" ell.no som sier hva du har (Ã¥ drive med).
Jepp det er nåkk en orginal 5M-GE i den ja :oops:
Har planer å sette inn en annen motor man det blir ikkje før etter jul jallfal. Det er jo litt jilt med noe som flytter seg hehe.
Antagelit så blir det nåkk en 7m gte tur eg. Det er vel det som er lettest og motere, og di går vel ganske greit di og når du trimmer di.

#140026  av TOYPARTS

skody skrev:(Endelig en bil både jeg og TheStig har sansen for *kremt*)

Hvem har sagt at de er bolt on? første problem er at sumpen i bunnpannen står feil vei.

#140049  av skody

Hepp. Da moderer jeg min påstand til at blokka er "lik" og at bolthull til motorfester er likt. :?: Jeg er på tynn is og brådypt vann nå men... jeg trenger ikke noen M-blokk som søkke for å nå bunn i allefall 8)

#140078  av celicagutten

Eg har og hørt mye løye når det jeller akkorat det. Er det noen som kan komme me ett fasit svar på va som må gjørs for og få i en sånnen motor.
Tenkte eg sko prøva og sette i en sånnen i vinter ein gong.
Moen som vett prisen for en bra motor, eller kansje har en til salgs?

#140100  av TOYPARTS

Forskjellen er bunnpanne og pickup til oljepumpe, motorfestene passer på, MYE elektrisk.

Har motorer stående, både 7mge og 7mgte.