TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vinterproblemer!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #140441  av wolfgang

Har en Camry, 84 modell, som har en del feil som må fikses på.

1) Det har blitt vinter og bilen min liker ikke kulde. Starter dårlig, og går meget ugjevnt på tomgang, og av og til, så kveles den i kryss osv.. kjedelig mao.

2) Frieksos.. det er dumt, er det noe problem å bytte pakningen mellom blokka og manifoilden og evt. hele manifoilden?

3) Er det vanskelig å bytte over låser fra en annen dør jeg var og henta meg på huggern? Måtte hente ei ny førerdør da rusten hadde satt sine småsøte preg på den.

Takk for all respons! Måtte Toyotaguden være med dere! ^^
 #140460  av znapp

wolfgang skrev:Har en Camry, 84 modell, som har en del feil som må fikses på.

1) Det har blitt vinter og bilen min liker ikke kulde. Starter dårlig, og går meget ugjevnt på tomgang, og av og til, så kveles den i kryss osv.. kjedelig mao.

2) Frieksos.. det er dumt, er det noe problem å bytte pakningen mellom blokka og manifoilden og evt. hele manifoilden?

3) Er det vanskelig å bytte over låser fra en annen dør jeg var og henta meg på huggern? Måtte hente ei ny førerdør da rusten hadde satt sine småsøte preg på den.

Takk for all respons! Måtte Toyotaguden være med dere! ^^
1) <-- kan bare være kondens! prøv å hell på kondensfjerner og fyll full tank ;)

2) så sant ikke skruene er sveisafast så funker det med en boks crc evt wd40.. skruene sitter som regel veldig hardt fast.. men går til slutt :)

3) har ikke jeg så mye erfaring med, men var ikke så mye arbeid når jeg bytta på en micra. bare se hvordan alt sitter før du tar den av..