TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• diverse problem med min supra mk2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #140551  av celicagutten

Har noen problem med min supra jeg håper noen kan hjelpe meg med.

Det verste probleme er girkassen, har på følelsen av at det er lit lite oje på gir kassen men får ikkje opp skruen. Har brukt fastnyggel men det bare glepper, har og prøft med diverse røyr tenger uten hell.
Prøfte og å sveise fast fastnyggelen til bolten men sveisen festet seg ikkje til bolten. Noen forslag

Syns og bilen min er litt tong på ratte til og ha servo. Det er mye lettere og styre på delebilen. Går det ann og justere servo pompa eller noe?

Sliter og litt med bremse kraft forsterkeren, det er nesten som det ikkje er nåkk vakum. Den som sto i delebilen var bra så jeg byttet med den men fekk det same probleme. Har prøt og sitt etter sprukne slanger men har ikkje sett noe

#140569  av Andreazz

Når det gjelder servoen kan du jo først å fremst sjekke at reima ikke slurer, funker ikke det kan du prøve med å bytte servo-oljen..
Det gjorde underverker på den ene Volvoen jeg hadde!

#140582  av Turbotrille

Prøvd disse fastnøklene fra Biltema???

http://www.biltema.no/products/product. ... emId=79196

Helt konge på runde skruer og mutre, har selv prøvd å slipe av alle hjørnene på en skrue, for deretter å prøve å løsne den fra skrustikken med forskjellige fastnøkler, og den eneste som funket var den i linken.. :)

#140647  av celicagutten

Kan jo prøve og bytte servo olje ja, det ha jei ikkje prøft.

Så det er goe greier di fastnyglene alså, får få meg en sånnen i mårå.

takker for alle tips.

#140866  av celicagutten

prøfte den der fast nyggelen i dag, men det funka ikkje. skrua far sikkje for mjuk og tutslitt. klarte og få opp skrua med hammer og maisel så eg er redda :D .

Har byttet servo olje i dag, har ikkje testet den ennå. skal gjør det i mårra.
Såg litt på reima, men det virka ikkje som den slurte

#140876  av Levin GT

Stilig å skru ut skruer med hammer og meisel......Det liker eg.....Klinger bra i mine ører.........:) :) :) :)

Levin GT

#140982  av celicagutten

Levin GT skrev:Stilig å skru ut skruer med hammer og meisel......Det liker eg.....Klinger bra i mine ører.........:) :) :) :)

Levin GT
litt oppfinsomme må man jo ver, funka bra det