TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Chaser / Cresta / Mark II

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#121659  av VeilSide

Dama har Mazda ;)

Chaseren har en skamdigg form. Synes det er galrått med en 4 dørt gateracer :D Men vil også ha en Rx7 ... den bilen kjører ikke på veien ... den flyter :wink:

Men hadde jeg hatt penger så haddet det blitt en Vauxhall Monanro VRX (kommer på vel rundt 1,2 mill med skilt)

#121738  av Morten

VeilSide skrev:Dama har Mazda ;)

Chaseren har en skamdigg form. Synes det er galrått med en 4 dørt gateracer :D Men vil også ha en Rx7 ... den bilen kjører ikke på veien ... den flyter :wink:

Men hadde jeg hatt penger så haddet det blitt en Vauxhall Monanro VRX (kommer på vel rundt 1,2 mill med skilt)
Godt du ikke har penger da, så du ikke går bort og kjøper Opel!!!! :mrgreen:

#124547  av VeilSide

Jeg SKAL ha en VXR ...

Men nå begynner jeg å bli litt rastløs ... veit om en JZX90 som er banerigga og klar men er en JZX100 jeg egentlig vil ha ...

#141025  av VeilSide

Nå trenger jeg seriøst JZX100 hjelp her.

Ser noen av disse har en facelift? Når eventuelt kom den? Hvilken (NØYAKTIG) front har denne og fra og til når er den produsert?
Bilde

Også kunne jeg tenkt meg litt 1JZ-GTE info ... det kom en VVT-I motor i denne rundt 98? Hvordan er det å trimme en VVT-I kontra den "andre"?

Håper seriøst folk vet dette for jeg sliter stort med å finne ut av dette her ...

#141102  av VeilSide

Har funnet ut at VVT-I motoren kom i alle JZX100 ...

så nå er spørsmålet ... hvor "trimbare" er disse motorene? :wink:

#142670  av VeilSide

Ingen som veit ... trenge input før jeg skal trimme "camryen" min :twisted:

#142672  av Morten

Du kan jo leite litt rundt her?:

http://i-supra.com/eve/ubb.x/a/frm/f/8036020301

Ellers er de veldig populære i Australia de motorene. Sjekk litt rundt på forumer der nede også, f.eks: http://www.toymods.org.au/ så skal du nok se at du finner litt info. :wink:

#142675  av VeilSide

Takker.

Virker ikke som om det er alt for mye info ang 1JZ-GTE VVT-I motoren men pyttsann ... en lærer så lenge en lever right?

#142714  av VeilSide

Min "lille" (for den er ikke direkte liten som en Yaris) fremtidige dorifto

Bilde

Håper å ha den i landet før årskifte :D

#142717  av Larsen

mye må man gi for den inn til Norge a?

#142719  av VeilSide

En grei Chaser ligger på rundt 100k uten avgifter sånn ca. En kan jo alltids være heldig å gjøre røverkjøp men japanerene er noen ganger litt vanskelige av seg ;)

#152828  av VeilSide

Noen som har ide om hvor jeg kan handle stuff til bilen min? Takakaira hadde heller ett labert utvalg :(

Er i første omgang på utkikk etter en plass å handle litt motorstyling og gjerne litt interiørdetaljer om det finnest noe tøft til den ;)

#152831  av mr_2

har ikke noe input å komme med,men ville bare si RÅ BIL!!! :D
Ah,chasern bringer tilbake våte drømmer fra Grand Tourismo 1 :lol: