TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• turbo pÃ¥ st165

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #141760  av kvisle

jeg har bestil deler fra usa også som jeg har forstått etter tegnigene så er det 5 hull på downpipen og to avlange hull i grenerøret på det jeg har bestilt. passer det på min bil? eller er det noen som vet om det går og skifte eksoshus på min ct26 som sitter der orginalt så jeg får det til og passe.... :oops:

#141761  av Toyota4ever

Bilde av downpipen? Evt. hvor den er kjøpt.

#141763  av sleeper

det passer! :D
det grenrøret som du har bestilt er egentlig til 2 gen 3sgte turboen som har puls splittet grenrør! men det funker på bilen din også!

#141769  av kvisle

så det er ikke best og få tak i et eksoshus som passer perfekt da? vet du om noe?=

#141784  av sleeper

det er sikkert bedre og få tak i det, men jeg hadde ikke giddi og kosta noen penger på det! er ikke verd det!

hvis du har noen penger til overs og bruke på bilen er det masse annet du heller burde kjøpe deg! :D

#141794  av kvisle

har du vært inne og sett på det ss autocrome selger? det er et slik sett jeg har kjøpt som inneholder downpipe og grenerør +pakninger. men da er det ikke noe fare med at det ikke passer?[img]

#141816  av sleeper

de skal passe de!
dp`n de selger er bra men den manifoilen er ikke bra!! veldig dårlig tilpassa skjøter osv! trur IKKE den gir noe mer effekt en den org!!