Var innom et huggeri her i Sarpsborg i dag og så denne MR2 TURBO'n ( http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 528#124528 ) stod der ensom og forlatt.
Det går å få kjøpt halve bilen (rear cut) , - dvs bakenden komplett med motor osv for 37.500,-Det var etter det jeg kunne se ikke noe skader bak, og etter hva hugger'n sa så var det ny og større turbo, pop off, et par bra felger og over 300 hk.
Bilen er en 91 modell mener jeg.
Bilen har en større skade i fronten og airbag'n er blåst. Fine hvite instrumenter og deler av interiøret ser ut til å være uskadet.
Bilen står i dag ute for vær og vind med venstre targaluke samt begge siderutene knust....
Ch.nr er også meldt vraket så oppbygging er ikke mulig.
Ikke skinninteriør. Har "vanlige" baklykter med røde (tror jeg) blinklys.
Bilen står hos Østfold Bildemontering i Sarpsborg. Telefon 69 12 72 22.
Han jeg snakket med heter Johnny.,
Det går å få kjøpt halve bilen (rear cut) , - dvs bakenden komplett med motor osv for 37.500,-Det var etter det jeg kunne se ikke noe skader bak, og etter hva hugger'n sa så var det ny og større turbo, pop off, et par bra felger og over 300 hk.
Bilen er en 91 modell mener jeg.
Bilen har en større skade i fronten og airbag'n er blåst. Fine hvite instrumenter og deler av interiøret ser ut til å være uskadet.
Bilen står i dag ute for vær og vind med venstre targaluke samt begge siderutene knust....
Ch.nr er også meldt vraket så oppbygging er ikke mulig.
Ikke skinninteriør. Har "vanlige" baklykter med røde (tror jeg) blinklys.
Bilen står hos Østfold Bildemontering i Sarpsborg. Telefon 69 12 72 22.
Han jeg snakket med heter Johnny.,
Sist redigert av TurboKnut den 02 nov 2005 13:54, redigert 1 gang totalt.
Knut Fossum.
tilbake etter en liten pause

tilbake etter en liten pause