TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Olje igjen..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#14189  av kake

chris skrev:Men hva er "rett" og "feil" oljefilter til mk2 da?
MK2 3SGE med 156hk skal ha 90915-YZZC7
Har du 3SGTE skal du ikke bruke det filteret. Det skal heller ikke brukes på MK1.

#14212  av chris

kake skrev:
chris skrev:Men hva er "rett" og "feil" oljefilter til mk2 da?
MK2 3SGE med 156hk skal ha 90915-YZZC7
Har du 3SGTE skal du ikke bruke det filteret. Det skal heller ikke brukes på MK1.
Takk :)

*notere og ta med til Toyota på fredag*

#14433  av chris

Gikk som.. eh.. smurt.. det :) Kjempekule folk de på verkstedet. Ei som var lærling virka det som, og en kjempegrei fyr. Stod og prata når de holdt på med oljebyttet. Avbalanserte hjulet (som har felgskade) gratis og greier. God service ja :) Vet hvor jeg skal ha storservicen min i hvert fall ;)

#14442  av @lpher

chris skrev:Gikk som.. eh.. smurt.. det :) Kjempekule folk de på verkstedet. Ei som var lærling virka det som, og en kjempegrei fyr. Stod og prata når de holdt på med oljebyttet. Avbalanserte hjulet (som har felgskade) gratis og greier. God service ja :) Vet hvor jeg skal ha storservicen min i hvert fall ;)
Skal tro om det er bare vi i Trondheim som har det på denne måten eller? ;-)

Har ikke skjedd en eneste gang at jeg ikke har fått litt ekstraservice etter å ha hatt bilen inne ihvertfall ;-)

@lpher

#14448  av chris

@lpher skrev:
chris skrev:Gikk som.. eh.. smurt.. det :) Kjempekule folk de på verkstedet. Ei som var lærling virka det som, og en kjempegrei fyr. Stod og prata når de holdt på med oljebyttet. Avbalanserte hjulet (som har felgskade) gratis og greier. God service ja :) Vet hvor jeg skal ha storservicen min i hvert fall ;)
Skal tro om det er bare vi i Trondheim som har det på denne måten eller? ;-)

Har ikke skjedd en eneste gang at jeg ikke har fått litt ekstraservice etter å ha hatt bilen inne ihvertfall ;-)

@lpher
Tror det er Toyota Hell Bil som vet hva kundeservice er for noe :)