TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Urethane foringer

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#142659  av Larsen

Det står over. foringene er bestilt. Han sa at det kom til å ta tre til fem dager+ 2-3 dager i frakt ut til hver enkelt, men tviler litt!

#142705  av Mr2 Mk2

Anders gullstein skrev:Det var flott å høre. Er vel ikke så mye annet å gjøre enn dette. Syntes dette funka greit. Det eneste som trengs å gjøres er at de som ikke skal ha noe, kan holde kjeft. Neste gang tar vi en deadline og holder den. Kommer en for seint til toget, må man vente på neste tog. :wink:
blitt mye mas om betaling her,slik jeg ser det er det kun jeg som ikke har betalt? :? Så jeg tar forbehold om at klagene gjelder meg?Isåfall vil jeg bare si at jeg har snakket med Larsen på pm for lenge siden,og sagt at om det ikke var noe problem så droppet jeg kjøpet.Det var helt greit sa han,så da venter jeg til neste gang.Om rabbaten etc hadde vært avhengig av at f.eks 10stk kjøpte og jeg var nr10,da skulle jeg selfølgelig tatt de uansett :) (bare for å klare opp :wink: )

#142715  av Larsen

Det var ikke deg dette gjaldt, de dette gjelder vet det selv. Jeg skrev det bare for å informere om at dere ikke ble med selv om dere meldte innteresse! Men vær så snill legg den saken bak dere!

Jeg har fått tracking nummer på pakken så jeg skal holde dere oppdatert!

#142727  av Anders gullstein

Enig med Larsen. De som har samvittigheten rein vet det selv. Du hadde ordna opp selv, men tenkte sånn generelt jeg, ikke på enkeltpersoner og ikke nødvendigvis bare denne bestillingen.

Men det er ordnet opp nå.

#142796  av Mr2 Mk2

Anders gullstein skrev:Enig med Larsen. De som har samvittigheten rein vet det selv. Du hadde ordna opp selv, men tenkte sånn generelt jeg, ikke på enkeltpersoner og ikke nødvendigvis bare denne bestillingen.

Men det er ordnet opp nå.
Larsen skrev:Det var ikke deg dette gjaldt, de dette gjelder vet det selv. Jeg skrev det bare for å informere om at dere ikke ble med selv om dere meldte innteresse! Men vær så snill legg den saken bak dere!

Jeg har fått tracking nummer på pakken så jeg skal holde dere oppdatert!
:)

#143311  av Larsen

pakken ankomet gardemoen
kanskje den er fremme før fredagen da...

#143350  av Larsen

Da ankom pakken idag! For de som henter selv kan komme fra 7 idag og utover helgen. For de som skal ha tilsendt via post så sendes disse senest i morgen tidlig.
De som henter venligst ring 99507978 og hør om jeg er hjemme.

#143361  av Rage

Hva ble endelig pris på disse egentlig?

#143362  av Larsen

les litt i posten

#143760  av Larsen

begynte på å bytte foringene på fredag. Å fjerne de gamle foringene er ikke så lett som det helt ser ut! beregn god tid! men det ser veldig lovende ut!

#143784  av steffen karlstad

fikk foringene i posten i dag takk for opplegget..

#144717  av Larsen

alle bør sjekke at de har fått riktig sett! har tydelig vis skjedd noe feil med leveringen...

#144737  av Anders gullstein

Mine stemmer ihvertfall