TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• montering av neon

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#143358  av Rømmling

jeg vet ikke hvor mange inne her men det er jo mange som har man bruker det skjeldent. siden det er ulovlig.

#143359  av TiM

mr.two skrev:
TiM skrev:Er det forresten mange her som har neon under bilen?

Har faktisk bare sett to biler i norge som bruker dem
(evo og gammel bmw)
Er vel kanskje en grunn til at det ikke florerer...det er faktisk sinnsykt harry, og ser forferdelig ut på 99% av bilene som har det. Fast & whatever wannabes er ikke kult.
Så jævli bra ut på Evo'en (blå neon, hvit bil)... men bmw'en derimot, det var jo ikke like pent :twisted:
Bare vent på min, da blir du misunnelig asssssss 8) :P

#143372  av mr.two

TiM skrev:
mr.two skrev:
TiM skrev:Er det forresten mange her som har neon under bilen?

Har faktisk bare sett to biler i norge som bruker dem
(evo og gammel bmw)
Er vel kanskje en grunn til at det ikke florerer...det er faktisk sinnsykt harry, og ser forferdelig ut på 99% av bilene som har det. Fast & whatever wannabes er ikke kult.
Så jævli bra ut på Evo'en (blå neon, hvit bil)... men bmw'en derimot, det var jo ikke like pent :twisted:
LOL... :roll:

#143464  av TiM

mr.two skrev:
TiM skrev:
mr.two skrev: Er vel kanskje en grunn til at det ikke florerer...det er faktisk sinnsykt harry, og ser forferdelig ut på 99% av bilene som har det. Fast & whatever wannabes er ikke kult.
LOL... :roll:

Ja.. det blir du også tenk, hehe :P

#143791  av jumbo

Er rimelig sikker på at det ikke er godkjent å engang ha det montert, uansett fart eller ei, men det blir nå opp til hver enkelt å bry seg om eller la være.

Er helt enig med de som synes det er jalla, men smaken er som baken

#143805  av Larsen

når det begynner å bli såpass useriøs så kan jeg jo legge til rånerene i Røyken som bruker lightsticks som styling da...

#143865  av TiM

Larsen skrev:når det begynner å bli såpass useriøs så kan jeg jo legge til rånerene i Røyken som bruker lightsticks som styling da...
hehe.. temmelig smart..
og for å opprettholde useriøsiteten kan jeg nevne at naboen min bruker oppbrukte dassruller som eksospotter ... 8)

#143868  av Christian

Hadde masse neon på min tidligere, men fjernet alt da "alle" andre monterte det :wink:

#143938  av FireFox

jumbo skrev:Er rimelig sikker på at det ikke er godkjent å engang ha det montert, uansett fart eller ei, men det blir nå opp til hver enkelt å bry seg om eller la være.

Hehe, det er faktisk lov... jeg ble stoppa av polti på et street meet, og fikk bot fordi jeg hadde lysa på under fart.

I tillegg måtte jeg bli med bort på biltilsynet for full sjekk av bilen.
Da var det 3 folk som gikk over hele dritten, imens polti stod der.
Og da fikk jeg vite at hadde bilen stått stille, ville jeg ikke fått bot.
Dem sa ikke noe om at det ikke var lov å ha lys montert under.

#144427  av James

syns neonlys kan være tøft visst det er en sinsjuk rå bil som er helt gjennomført. Visst ikke den er det, så er de bare direkte stygt... Det er min mening!

#144435  av jumbo

Christian skrev:Hadde masse neon på min tidligere, men fjernet alt da "alle" andre monterte det :wink:
Bullshit, du fjernet det etter at jeg mobbet deg i senk.... bare å innrømme det, jo før jo heller

#144436  av jumbo

FireFox skrev:Hehe, det er faktisk lov... jeg ble stoppa av polti på et street meet, og fikk bot fordi jeg hadde lysa på under fart.

I tillegg måtte jeg bli med bort på biltilsynet for full sjekk av bilen.
Da var det 3 folk som gikk over hele dritten, imens polti stod der.
Og da fikk jeg vite at hadde bilen stått stille, ville jeg ikke fått bot.
Dem sa ikke noe om at det ikke var lov å ha lys montert under.
Ok, det bekrefter jo definitivt at det er lov, bare ikke i fart.