TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forskjell pÃ¥ OEM girkuler

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #143308  av Tums

Hey..

Jeg har forelska meg litt i 92+ girkula.
Men før jeg går til anskaffelse av en slik, lurte jeg på om det kom noen andre girkuler etter dette, eller var dette den siste?

Toyota er ikke alltid like greie å ha med å gjøre rundt sånne difuse spørsmål...

Takker og bukker :lol:

#143396  av FireWalk

92+ kula er vel den siste såvidt jeg vet.. tror de holdt seg til den ut resten av produksjonen. Har lenge vært på utkikk etter en 92+ kule jeg og siden det kun fulgte med en slik ekkel rund metall kule når jeg kjøpte bilen...
Men når jeg var hos Toyota og skulle forhøre meg om pris på en slik girkule så fikk jeg oppgitt en pris på 1600 kroner.....

Jeg mente at da måtte det være hele girsystemet der, og ganske riktig.. men de selger visst ikke girkulen separat!

Og om de gjør det så skulle jeg gjerne likt å ha dele nr på den, for jeg har hatt 0 suksess med å få Toyota i Ålesund til å få tak i en slik kule for meg.. da må jeg i så fall kjøpe spakenm festebraketten og hele pakka i samme slengen.. :roll:

#143415  av Tums

jeg fikk en gang delenr på den fra Toyota her i Oslo. Husker bare ikke hvor jeg gjorde av den lappen. Skal se om jeg finner'n igjen, eller så ringer jeg Toyota i morgen om jeg er sikker på at det er 92+kula jeg skal ha.

Men jeg er ganske sikker på at Toyota selger denne separat, noe annet ville vært idiotisk :roll: Det er vel som oftest kula som blir slitt og stygg, og ikke spaken....

#143416  av FireWalk

Tums skrev:jeg fikk en gang delenr på den fra Toyota her i Oslo. Husker bare ikke hvor jeg gjorde av den lappen. Skal se om jeg finner'n igjen, eller så ringer jeg Toyota i morgen om jeg er sikker på at det er 92+kula jeg skal ha.

Men jeg er ganske sikker på at Toyota selger denne separat, noe annet ville vært idiotisk :roll: Det er vel som oftest kula som blir slitt og stygg, og ikke spaken....
Ja skulle tro det.. kan du ikke gi meg det delenr om du finner det? For når jeg hører med Toyota i Ålesund så nekter de for at den kan kjøpes separat... :roll:

#143440  av lasse

Intressert i delenr jeg også...

#143447  av Tums

I will Look 8)

#143536  av Tums

Fant ikke nr, men tok en telefon til Toyota. De finner faktisk ganske mye om de bare gidder å lete.

94+ kule er av skinn og har tatt over for 92 - 94 så dette er nå 92+ kula

Svart skinn : 3350417071c0 Pris 1217,- + mva

Dette skal være, BARE kula... (Sinnsyk pris for en kule :twisted: )

Jeg har bestillt en fra Belgia, så jeg kan gi dom når den kommer... :wink:

#143538  av Dalan

Det fins vel en 98+ også.
En plain en også en med rød søm.
Sett diskusjon om den noen ganger på mr2oc

#143584  av Remi

bilder av 92kula?

#143610  av FireWalk

Tums skrev:Fant ikke nr, men tok en telefon til Toyota. De finner faktisk ganske mye om de bare gidder å lete.

94+ kule er av skinn og har tatt over for 92 - 94 så dette er nå 92+ kula

Svart skinn : 3350417071c0 Pris 1217,- + mva

Dette skal være, BARE kula... (Sinnsyk pris for en kule :twisted: )

Jeg har bestillt en fra Belgia, så jeg kan gi dom når den kommer... :wink:
Hvordan kan en girkule koste så mye? Ferrari kula er sikkert billigere.....

#143656  av Tums

Remi skrev:bilder av 92kula?
Noe sånt? :roll:

Bilde