TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Orginalsub i MK2

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #142210  av Mr2MK

Noen her som har fjernet orginalsuben i en Mr2 mk2? tenker da på hele kassen... Lurere på om det er mye arbeid? Bilder? Har lyst å "opperere" ut hele greiern sånn jeg får bedre plass til skikkerlige suber :)

#142215  av ADHD:-)))

Hei!
Eg har hat ute mine subbkasser når eg bytta element i subbboksene mine å de er ganske enkelt de du må jøreer åbruke ett brett skrujern for å flippe ut de høtaler gireret (den plast tingen du ser forran subben) å da ååpner du låkket oppå subben å hukke av (løsne)teppet sån du kan komme til di skruene som var under de plast dekslet du tiåppa ut der er de ca 6 skruer med 10mm hode de er di som holder fast subbboksene!såmå du skru avde låkket oppå subben de er de 3stjerne skruer så er de bare ledningen til subben som du FORT finner ut att er MEGET for kort!!! å de tar ca 10minutter å at ut ver subbboks!!!

HÃ¥per dette er til hjelp!!?

#143075  av Mr2MK

Mer Chris sin løsning jeg tenkte på ja... :D Har i dag en sub bak hvert sete som bruker hele plassen bak sete i bredden. tenkte på å få "senket" dem helt ned i dørken. Må altså frem med kuttskive hvis jeg skjønner deg rett Chris...? :)

#143470  av Kristian

Da må du inn md kuttskive å fjerne det "staget" som går forann oppbeveringsboksa. Har gjort dt + støypt kasser i glassfiber som ligger helt på bakveggen , men nå skal dt ut tror jeg. Kan bli for mye lyd i en så liten bil også.

#143474  av chris

Mr2MK skrev:Mer Chris sin løsning jeg tenkte på ja... :D Har i dag en sub bak hvert sete som bruker hele plassen bak sete i bredden. tenkte på å få "senket" dem helt ned i dørken. Må altså frem med kuttskive hvis jeg skjønner deg rett Chris...? :)
Yepp :D

#143475  av chris

Kristian skrev:Kan bli for mye lyd i en så liten bil også.
Blir aldri for mye :D

#143479  av hovik

chris skrev:Jeg har fått saga bort hele driten :P
Påvirker det stivheten i bilen på noen måte ? Vudert det samme selv, men litt usikker på om det kan ha negative følger.

#143527  av Kristian

Har ikke merket noe å jeg har hatt dt slik 1år ca..

#143614  av Mr2MK

For mye bass!? :? er det mulig? Hehe, ikke opplevd det ennå :D Mye vil ha mer er det noe som heter. Takker for svar ihvertfall.

#144695  av @lpher

hovik skrev:
chris skrev:Jeg har fått saga bort hele driten :P
Påvirker det stivheten i bilen på noen måte ? Vudert det samme selv, men litt usikker på om det kan ha negative følger.
Vi har brukt Chris som forsøkskanin hær...og han er i live enda han! :D