TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#143282  av kaimagne

ROTFLMAO!! :lol: :lol: :lol:

#143429  av celicat23

kaimagne skrev:
celicat23 skrev:Hei-hei-heeeeei-hei-hei-heihei! Vi snakker vel ikke om andre uten at de er til stede, gjør vi vel? :-) hehe
Joda, det er mye mer morsomt å prate bak ryggen til folk! ;)
celicat23 skrev:Kan si med en gang at de fleste vil bli skuffa når de finner ut hva det er (tror jeg).
Etter å ha sett hva du gjorde med den Carina E'n du hadde tidligere.... Neppe vil noen bli skuffet. Sånn for å legge litt press på deg... ;)
Vohl...Siden du var så nyskjerrig, så...Eneste bildet jeg har av den. Egentlig ikke så mye stygt du kan si om den, uten at jeg ikke har sagt det selv. Har kalt det tak senka boble og sosse bil lenge selv. Og sagt at sølvfargen til audi er den kjedeligste fargen i hele verden. Så...hvorfor kjøpe den? Tja. Verden er ett rart sted inne i mellom :)
Vedlegg
7_-1964009325.jpg
7_-1964009325.jpg (41.59 kiB) Vist 1101 ganger

#143436  av jonny on the spot

Kan ikke klage på den der nei.
Fargen kunne godt vært en annen ja men det får være din buisness

#143448  av GT_rider

ÆSJ!! :roll: :lol: jaja...du får ha lykke til med bilen :?

#143449  av Zepticon

Bra det blei Audi da, når det først ble tysk :wink:
Søskenbarnet mitt for å kjørte rundt i en sånn en ei stund da... men det var cab da... Greie biler 8)
Gleder meg til å se hvordan den blir når du blir rusa :lol:

#143453  av Andreazz

@celicat23: Er det grevling eller "fir-kraffsare"?

#143467  av celicat23

Andreazz skrev:@celicat23: Er det grevling eller "fir-kraffsare"?
Det er hva audi fanatikere kaller "en halv audi" - ergo: ikke quattro ;-)

#143559  av Daniel_hoy

celicat23 skrev:Det er hva audi fanatikere kaller "en halv audi" - ergo: ikke quattro ;-)
Å hva er da grunnen til å kjøpe den bilen. Er ikke min favoritt. :? En kompis av meg har samme, men den har quattro. Kan få litt ut av den motoren der men med framhjulstrekk så blir vel det ganske kjedelig.

#143573  av celicat23

Daniel_hyo skrev:Å hva er da grunnen til å kjøpe den bilen. Er ikke min favoritt. :? En kompis av meg har samme, men den har quattro. Kan få litt ut av den motoren der men med framhjulstrekk så blir vel det ganske kjedelig.
Tror neppe jeg kommer til å kjede meg.

#143617  av grimfer

La nå mannen ha tyskerbørsa si i fred.

Jeg synes Audi er helt greit, og jeg tror ikke at man skifter personlighet selv om man skifter fra japsebil til tysk.

(Nå er vel Audi TT skrudd sammen i Tsjekkia eller et annet sted i Øst-Europa?)

Så lenge celicat er fornøyd, så driter vel han i hva andre synes. Tror jeg.

Gratulerer med bil.

#143618  av Zepticon

celicat23 skrev:
Det var ikke denne du så på først?
Hvilken type var det da?
Sist redigert av Zepticon den 25 nov 2005 10:03, redigert 1 gang totalt.

#143629  av celicat23

grimfer skrev:La nå mannen ha tyskerbørsa si i fred.

Jeg synes Audi er helt greit, og jeg tror ikke at man skifter personlighet selv om man skifter fra japsebil til tysk.
(Nå er vel Audi TT skrudd sammen i Tsjekkia eller et annet sted i Øst-Europa?)
Så lenge celicat er fornøyd, så driter vel han i hva andre synes. Tror jeg.
Gratulerer med bil.
Takker. Skal ikke bli audi/vw klubben fanatiker med de holdningene som hører hjemme der ;-)

Og du har HELT rett når det gjelder "driter i" delen...Det er med TT'n som med celica'n: den er for meg, for min glede, for mine penger, på min måte, når jeg vil, til hva jeg vil :-)

#143630  av celicat23

Zepticon skrev:
celicat23 skrev:
Det var ikke denne du så på først?
Hvilken sort var det da?
Den jeg "egentlig" skulle kjøpe, som gjorde at jeg dupet prisen litt på celica'n for å bli kvitt den, var:

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=870438

Men på grunn av en tidligere eier (ikke nåværende) som aldrig i verden skulle ha eid bilen, så kjøpte jeg den ikke. Skal ikke legge ut i lange baner om hva som er "galt" med den her. Men er noen seriøst intressert i å kjøpe akkurat den bilen, så kan de heller sende meg en PM og spørre hva det er.

Så var jeg å tittet på en "vanlig" 1.8t stasjonsvogn, som ikke var helt samme standard som beskrevet. Og begynte å få abstinenser av å ikke ha en bil å pelle litt på (yaris teller ikke). Så i litt panikk begynte jeg å titte litt på andre ting. Og da kom jeg over TT'n. Syns leppa som er montert forann på den gjør utrolig mye for utseende - da de som er standard er på grensa til stygge forfra. Og når jeg dro (sammen med en audi mekaniker) for å teste den, og fikk planta rompa ned i det digge sorte skinn interiøret. Og så forøverig hvordan den ellers ser ut innvendig (helt konge), og så kjente draget i bilen...Da ble det TT.

Planen for sommeren er senkesett, felger, og åpent luftfilter (og muligens en ventil som blåser litt luft, for det sitter standard resirk. der nå). Så skal det inn turbotrykk, olje trykk, og olje temperatur målere. Det er nok det eneste pengene strekker seg til kommende sommer. Og alt skal godkjennes i vognkortet. Deretter er det front montert kjøler (som er svinedyrt på disse). Og så vet jeg ikke. Muligens jeg bruker noen kroner på litt utvendig snacks (karbon panser, karbon speil, og en liten karbon vinge ala den som sitter standard). Har ikke lyst på noe mer styling (frontfanger, sideskjørt, bakfanger osv), for syns den er fin som den er.

Men det er bare planer da. Mye kan skje. Alt avhenger av penger, og selvkontroll - noe jeg ikke eier mye av :)

#143856  av Dalan

Jeg har lyst på firhjulstrekker i vinter :cry:
Det er overraskende hvor festlig det er å spinne rundinger rundt seg selv :lol:

#143947  av FireFox

Grattis celicat ;)
  • 1
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 1168