kake skrev:Har montert momo ratt på min '91 mk2. Det var ikkeno problem, men den har ikke airbag. Byttet fordi originalrattet var så digert...
Men skal du bytte av samme grunn, eller fordi det er slitt? Isåfall kan du jo kjøpe et nytt originalratt hos Toyota og beholde airbagen. Det er sikkert mulig å koble ut airbagen også da.
Må jo si at det er fordi jeg skal ha en stifull bil, og det rattet som er originalt er ikke akurat mye pent. Airbagen gir jeg dæng i..Har ingen planer om å få bruk for den(dessuten er det ikke bra med airbag når man kjører uten tvangstrøya)..
Mr2-en min er rød, og har følgelig da kjøpt aluminiumsgirspak-topp med rødt lær(ca 600) og pedalsett i samme.. Rattet er sort med rødt på toppen og midten samt ene stanga ned..Rattet er også flatt på bunnen-ganske tøft egentlig
Sammen med hvite skiver, aluminiumsplate ved instrumenten, blå belysning, sorte skinntrekk og sort belegg med rød mr2 skrift på teppet vil jeg tro den blir ok inni... Hvertfall i første omgang... Annlegget tar jeg nærmere våren..Skal jo ikke på veien får neste vår
Viste dere foresten at originalratt hos toyotaen koster nærmere 7500...

Hvem betaler noe sånt for det svære rattet der?? Passer jo ikke til bilen for fem øre...
Thank you god for being so kind...Giving me two great girls..One italian(my girlfriend) and Cathy...My mr2:)