TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#144473  av jumbo

lol, go for it!

#144488  av Andreazz

Litt off-topic i off-topic tråden, men etter som det er et Toyota forum blir det litt on-topic alikavell, men litt for off-topic til å være on-topic i en teknisk spalte..:
Hva er historien bak modell navnene til Toyota?
Supra, Starlet, Celica, Tercel osv..? Og ikke minst hva betyr Hiace?

#144504  av Daniel_hoy

tjoho.. :D Da fikk jeg den første advarselen fra politiet denne vinteren.
Dei liker ikkje drifting når der bor folk i området.. :roll:
Men han sa faktisk at det var no en form for trening så vi måtte finne oss en plass uten naboer.. :D

Så får faktisk lov til å leike oss!

#144531  av cameleon

Daniel_hyo skrev:tjoho.. :D Da fikk jeg den første advarselen fra politiet denne vinteren.
Dei liker ikkje drifting når der bor folk i området.. :roll:
Men han sa faktisk at det var no en form for trening så vi måtte finne oss en plass uten naboer.. :D

Så får faktisk lov til å leike oss!
Hihi moro :D

#144532  av cameleon

Klokka er nå 09:18.... har sitti på dragvoll ca siden 08:00 i...går...døgnet og hele pakka. tror det blir tidlig natt på meg i dag/natt...
Kun en 14.000 sider igjen av pensumet til nyttår... Ah, ingenting er som å sitte opp hele natta og lese om metode og juridisk faglitteratur over en dunk kaffe og en kartong sigaretter..smatt smatt :wink:

#144553  av celicat23

Det snør, det er kaldt, og en kompis er i militæret på en eller annen øvelse. Så jeg, så hyggelig som jeg er, sender en oppmuntrende tekstmelding:

Hei din slappe homo! Driver du å varmer deg i snøen med kald nødrasjon og varm guttefitte? Sitter inne i varmen og drikker cola selv.

Og hva skjer da? Blir oppmuntringen min satt pris på? Neida. Bare hets og drapstrusler kommer inn på sms til meg da. Det syns jeg er slett holdning.

Haha

#144578  av bose

:lol: :lol: :lol: så sinnsykt genialt!!

#144596  av jumbo

celicat23 skrev:Hei din slappe homo! Driver du å varmer deg i snøen med kald nødrasjon og varm guttefitte? Sitter inne i varmen og drikker cola selv.
Noen gang hørt om den typen folk vi kaller rasshøl? :mrgreen:

#144672  av oleb

hurra! nå blir jeg snart onkel igjen! :D

#144678  av angrykid

satan for ei produktiv søster / bror du har. :-|

#144682  av oleb

hehe, dette blir nr 2. 8)

#144706  av oleb

Det ble en gutt! :D
Gleder meg til å komme meg hjem fra jobb nå!

#144714  av jumbo

grattis!!

#144735  av bose

grattis ja!er onkel til 2 krabater jeg også gitt

#144745  av Rømmling

gratulere Ole B

vi onkler har jo et ansvar å lære dem å kjøre så fort som mulig.
de er ikke mange åra før de kan kjøre 50cc crosser vetu hehe
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 1173