heisann, jeg har en is200 som jeg er nøtt til å få litt bedre lyd i,den orginale spilleren har tatt kveld,så jeg måtte sette inn en gammel sony spiller,sånn midlertidig. den er sølvfarget så jeg kan jo ikke ha d sånn...trodde det skulle være en grei sak,men der tok jeg skammelig feil,viste seg at jeg hadde orginal forsterker og bakhøytalere som har en "sub" del og en "mid" del på forskjellige impedanser (sikkert feil skrevet,men dere forstår hva jeg mener:)
derfor er de ubrukelige,fordi den funker vist bare med den orginale spilleren. itilleg til at ikke forsterkeren funker,så fungerer ikke den orginale navigasjonen heller...
derfor er jeg på utkikk på etter noen greie 6x9" bak,og en spiller som ser bedre ut en den jeg har nå,navigasjon hadde vært greit også.jeg har sett litt på avic x1r,men vet ikke helt hvordan denne vil ta seg ut.
hvordan er d med oppdaterte kart og "poi" på denne?
noen som har noen anbefalinger til løsninger og produkter?,tenkte å ikke bruke så mye over 20000,-
på forhånd takk..
derfor er de ubrukelige,fordi den funker vist bare med den orginale spilleren. itilleg til at ikke forsterkeren funker,så fungerer ikke den orginale navigasjonen heller...
derfor er jeg på utkikk på etter noen greie 6x9" bak,og en spiller som ser bedre ut en den jeg har nå,navigasjon hadde vært greit også.jeg har sett litt på avic x1r,men vet ikke helt hvordan denne vil ta seg ut.
hvordan er d med oppdaterte kart og "poi" på denne?
noen som har noen anbefalinger til løsninger og produkter?,tenkte å ikke bruke så mye over 20000,-
på forhånd takk..