TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En bitteliten oppgradering av bilen (motorbytte)(storegrønn)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #144533  av cameleon

chris skrev:
Kaizern skrev:
hehe Chris, nå må du ikke bli for eplekjekk på pedalen her, kommer en dag det virkelig er noe som blåser forbi deg :lol: Kanskje, hehe
Hehe. Helt sikkert. Men det blir langt mellom de ;)
Nja...kommer nok en sort mr2 med turbo om ikke så lenge i trondheim også snart skal du se :twisted:
 #144911  av chris

cameleon skrev:
chris skrev:
Kaizern skrev:
hehe Chris, nå må du ikke bli for eplekjekk på pedalen her, kommer en dag det virkelig er noe som blåser forbi deg :lol: Kanskje, hehe
Hehe. Helt sikkert. Men det blir langt mellom de ;)
Nja...kommer nok en sort mr2 med turbo om ikke så lenge i trondheim også snart skal du se :twisted:
Ikke så lenge du kjører med de 165/95-11 vinterdekka dine :mrgreen:

#144913  av chris

Remi skrev:Satan den bilen din går noe så vanvittig bra ! vi fikk jo GLEDEN av og prøve nor va var der nede i helgen ! Vi satt me glise i kjæften begge 2 på vei nordover på fredagen og snakka om mulig motorbytte på hannes nye bil :D takk for at dokker stilte opp foresten og hyggelig og hilse på ! :wink:
Var kanskje litt dårlig gjort av meg, når stakkaren nettopp hadde kjøpt seg bil :lol:

Hyggelig å hilse på dere også :D
 #144925  av jumbo

chris skrev:Kommer seg fort på over 30 lapper inkl moms og frakt. Importeres ja. Tror ikke det er noe toll smutthull for sånt :?
Ã… joda ;)

#146523  av Elzin

Grattis med leketøy :D hehehe pass på så det ikke går som med meg ;)

har ikke helt fått med meg det der med 2gen og 3 gen motorer, men er dette den motoren som står i en st205? eller st185?

#146885  av chris

Elzin skrev:Grattis med leketøy :D hehehe pass på så det ikke går som med meg ;)

har ikke helt fått med meg det der med 2gen og 3 gen motorer, men er dette den motoren som står i en st205? eller st185?
ST205 motoren :)
 #151387  av cameleon

chris skrev:
cameleon skrev:
chris skrev: Hehe. Helt sikkert. Men det blir langt mellom de ;)
Ikke så lenge du kjører med de 165/95-11 vinterdekka dine :mrgreen:
BLAH BLAH BLAH :lol:

#178568  av chris

Editerte en gammel tråd og gikk for navnet "storegrønn" jeg da :mrgreen:

#178569  av Dalan

Hehehe.. Går sport i å kalle opp bilene sine her skjønner jeg :D
Må begynne med et noget ufrivillig motorprosjekt nå, så får vel ta "lillerosa" jeg da... :mrgreen:

#180440  av Cilius

tar fram denne tråden litt igjen jeg, hvordan gjør du det med ant hk i forhold til det som står i kortet?

Betaler du det som blir imellom på hk eller velger å ikke si noe om det?

Ikke for å sette noe skår i gleden, men hvordan blir det med videre salg med tanke på hvordan det er å få solgt den og verdien med turbomotor??

mvh
Arnt Kjetil

#180549  av chris

Cilius skrev:tar fram denne tråden litt igjen jeg, hvordan gjør du det med ant hk i forhold til det som står i kortet?

Betaler du det som blir imellom på hk eller velger å ikke si noe om det?

Ikke for å sette noe skår i gleden, men hvordan blir det med videre salg med tanke på hvordan det er å få solgt den og verdien med turbomotor??

mvh
Arnt Kjetil
La meg få svare på det siste spørsmålet :D 8) Jeg tror nok ikke bilen blir solgt noengang, og hvis den blir det, så får jeg nok aldri tilbake det som er brukt på den.. men kanskje litt mer enn en vanlig gti håper jeg? :P