TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica T23 - vinger - diskusjon

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #143870  av kaimagne

Viser til denne tråden, som lister diverse vinger tilgjengelig til T23.

Post disksjonen i denne tråden.

Personlig liker jeg vingene til Wingst West best, og nr 1 er en klar favoritt!
Sist redigert av kaimagne den 27 nov 2005 17:10, redigert 1 gang totalt.

#143874  av Lilli

Enig i at wings west Nr 1 er finest 8)

#143875  av jsun

Er nå mer tilhenger av T23 uten vinge jeg da :wink:
Bare lav med dypt skjørt for min del 8)

#143880  av AJ82

Må bare si at jeg liker vingen på min utrolig godt. Ligner jo endel på den til Wings West... Men dere behøver ikke å kjøpe samme da :wink:

Bilde

Andre

#143882  av kaimagne

Hehe, mon tro hvor jeg har fått ideen fra... :roll:

#143892  av celicat23

AJ82 skrev:Må bare si at jeg liker vingen på min utrolig godt. Ligner jo endel på den til Wings West... Men dere behøver ikke å kjøpe samme da :wink:

Andre
Rod Millen vingen er finest, enig der :-) hehe
(offtopic: ARGH! glemte å gi med han som hentet delene DVD'n med bildene jeg har tatt av bilen...)

Det skal sies, som advarsel hvis noen tenker på å kjøpe rod millen vingen:

1. Rod Millen har ikke kundeservice. Kort og godt. Når de har fått pengene, driter de i deg.

2. Finishen på rod millen var elendig, og det kostet meg noen ekstra kroner å få pusset, slip, og borret den opp så alt var 100%.

Men ble veldig pent til slutt.

MEN - en VIKTIG ting hvis en skal diskutere hva som er finest eller ikke er hva skal vingen sitte på? Er det en standard celica uten bodykit (da burde den for gudsskyld ikke ha noe større enn orginal vingen) ? Eller er det en celica med bodykit? Og da avhenger det av bodykit'et, hvilken vinge som passer best. Ett bodykit med mye skarpe kanter/"firkantet" i formen så passer f.eks TRD vingen. Mens ett med litt rundere linjer vil kle ROD MILLEN vingen. Osv osv

#144972  av Goose

jsun skrev:Er nå mer tilhenger av T23 uten vinge jeg da :wink:
Var ejg også da jeg kjøpte bilen men synes den ser mye bedre ut etter at jeg satt på US stock vinge... En diskret vinde som gir litt mer til på bilen. :)

#144978  av Lilli

Goose skrev:
Var ejg også da jeg kjøpte bilen men synes den ser mye bedre ut etter at jeg satt på US stock vinge... En diskret vinde som gir litt mer til på bilen. :)
Goose og alle andre..hadde vært kjekt om dere la inn bilder av bilene på profilene deres... :wink: :wink: (hvis dere har mulighet til det)

#144980  av Goose

Lilli skrev:
Goose skrev:
Goose og alle andre..hadde vært kjekt om dere la inn bilder av bilene på profilene deres... :wink: :wink: (hvis dere har mulighet til det)
Jupp skal gjøre det, bare jeg finner bilde cd, selv om bilen selges snart alikevel... :roll:

#144981  av Goose

Her har du Orginal US Stock vinge til Celica T23
Vedlegg
3.jpg
3.jpg (34.71 kiB) Vist 447 ganger

#144983  av Lilli

Det var kjapt levert... 8)
Den vingen var fin til bilen, den henter buene og formene som ellers er på bilen. :)

De felgene som står på, er felger helt etter min smak :)

#145002  av Goose

Lilli skrev:Det var kjapt levert... 8)
Den vingen var fin til bilen, den henter buene og formene som ellers er på bilen. :)

De felgene som står på, er felger helt etter min smak :)
Det er SMC D felger 8)